Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Anonym (gasmasken) skrev 2014-06-08 22:08:09 följande:
Hej i tråden Jag är lite intresserad av vad folk tänker och tycker om folk som min man och mig, skulle ni vara snälla och ärligt berätta om ni skulle bry er ens om ni fick reda på att ett par som ni känner väl höll på som oss bakom stängda dörrar.
Vi är ett par som är helt normala utåt vi har fina vuxna barn som fungerar väldigt bra i samhället, vi har bra jobb där vi båda möter många människor i vardagen och är väldigt omtyckta, ett relativt stort umgänge med folk i de flesta samhällsklasser.
Det som jag är livrädd för är att de någonsin ska få reda på vad min man och jag gör i sovrummet och att de då skulle se på oss på ett helt annorlunda sätt, därför slänger jag ut frågan till er så att jag får lite koll, vet att ni på FL brukar vara brutalt ärliga i era åsikter.
Vi älskar lack, uniformer, gasnmasker, rånaluvor, gummi, remmar, strypsex, hård sex där vi turas om att bita och smiska varandra hårt.
Dessutom så brukar vi ha olika roll-lekar och det är väl egentligen de som är de jag är mest oroliga över Sist så hade min man en hästmask i latex och sen klistrade vi en grå filt runt honom, jag klädde ut mig till en sexig coxgirl och sen lekte vi för fullt Vi har även haft sex när han har nazistuniform och jag har olika kläder tex lackklänning och ett hundhuvud i latex på mig, lackklänning och rånaluva, lackklänning och gasmask, eller så är jag vanligt klädd och vi leker att jag är en jude som nazzisten är där för att kolla upp men det hela slutar i sex :o
Han har varit utklädd till Breivik och tvingade sig på mig.
När det gäller vilka han är utklädd till så är det till de människor jag tycker är läskigast i hela världen, är för att göra det hela lite läskigt, jag gillar konstigt nog att det gör lite ont och är lite obehagligt.
Vi har naturligtvis även vanlig sex men nån gång i månaden så spelar vi ut och har en hel kväll med nått som vi har kommit på.
Om ni fick reda på att nån som ni känner höll på som oss skulle det förändra hur ni såg på dem eller skulle ni tänka "kul för dem" sen inget mer?