• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (gasmasken) skrev 2014-06-08 22:08:09 följande:
    Hej i tråden smile1.gif
    Jag är lite intresserad av vad folk tänker och tycker om folk som min man och mig, skulle ni vara snälla och ärligt berätta om ni skulle bry er ens om ni fick reda på att ett par som ni känner väl höll på som oss bakom stängda dörrar.

Vi är ett par som är helt normala utåt vi har fina vuxna barn som fungerar väldigt bra i samhället, vi har bra jobb där vi båda möter många människor i vardagen och är väldigt omtyckta, ett relativt stort umgänge med folk i de flesta samhällsklasser.

Det som jag är livrädd för är att de någonsin ska få reda på vad min man och jag gör i sovrummet och att de då skulle se på oss på ett helt annorlunda sätt, därför slänger jag ut frågan till er så att jag får lite koll, vet att ni på FL brukar vara brutalt ärliga i era åsikter.

Vi älskar lack, uniformer, gasnmasker, rånaluvor, gummi, remmar, strypsex, hård sex där vi turas om att bita och smiska varandra hårt.
    Dessutom så brukar vi ha olika roll-lekar och det är väl egentligen de som är de jag är mest oroliga över Cool Sist så hade min man en hästmask i latex och sen klistrade vi en grå filt runt honom, jag klädde ut mig till en sexig coxgirl och sen lekte vi för fullt smile3.gif   Vi har även haft sex när han har nazistuniform och jag har olika kläder tex lackklänning och ett hundhuvud i latex på mig, lackklänning och rånaluva, lackklänning och gasmask, eller så är jag vanligt klädd och vi leker att jag är en jude som nazzisten är där för att kolla upp men det hela slutar i sex :o
    Han har varit utklädd till Breivik och tvingade sig på mig.
    När det gäller vilka han är utklädd till så är det till de människor jag tycker är läskigast i hela världen, är för att göra det hela lite läskigt, jag gillar konstigt nog att det gör lite ont och är lite obehagligt.

Vi har naturligtvis även vanlig sex men nån gång i månaden så spelar vi ut och har en hel kväll med nått som vi har kommit på.

Om ni fick reda på att nån som ni känner höll på som oss skulle det förändra hur ni såg på dem eller skulle ni tänka "kul för dem" sen inget mer?
    Sweetheart, jag skriver yaoi. Inget är konstigt i min värld......
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Jaded skrev 2014-06-08 22:18:39 följande:

smile2.gif

Jag tror att många inbillar sig att folk bryr sig betydligt mer om vad andra gör än de faktiskt gör. Varannan villa innehåller väl ett par som ägnar sig åt Hitler-sex eller annat fredagsmys.
    *ögonbryn i normalt läge*
    =P Eller hur.....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee

Meh! Jag känner mig lite död....

• Aniiee
    lille Birger skrev 2014-06-08 23:03:48 följande:
    Och om man inte är så lång?
    Ge henne en lyckodask och ropa "flytta på käringa annars blir ho flytt å me!"
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-08 23:54:26 följande:
    Jag vet att jag är SÅ efter.. men har nu börjat titta på Game of Thrones.. Är på avsnitt 3... Kommer bli sena kvällar denna vecka...
    =) Ha så trevligt med GoT. Jag har ännu inte börjat se på s04, men har å andra sida äntligen börjat klippa i s01e01....
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-06-08 23:55:45 följande:
    Och en blöt puss på rumpan?

Nu när jag tittar på bilden igen ser det faktiskt ganska mycket ut som en bönestund.

Frågan är bara varför hennes byxor är halvt neddragna. Hon kanske har ett stressigt schema och passar på att sola rumpan so fort minsta lilla tid ges till det.

Lyckodask, blöt puss, hugget som stucket......
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-09 00:17:04 följande:

Myyyycket bra serie!!!! smile2.gif
    Solig Lite rörig, tycker jag, men bra så man får andnöd ibland.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-09 00:46:22 följande:
    Vissa får hålla hårt i nallen.

Bara ligga och gosa med den man lever med, det blev omodernt för många år sedan. Det är sååå 80-tal. Kanske kommer det en retroperiod om ett tag. Vem vet.
    Resten av 80-talet går ju för sig nu, så, varför inte Drömmer
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-09 01:02:08 följande:
    Funderade ett tag på vad sexkorna var för ena kreatur. Börjar nog bli lite trött.
    GAH!

*dog av skratt*
  • Aniiee

På  tal om, tydligen var det en välkänd, homosexuell artist som våldförde sig med en dildo på en fotboll inför ett gäng småungar för flera dagar sen, och aftonblaskorna och sociala medier har lyckats missa den storyn Förvånad

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!