• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-05-26 18:01:05 följande:
    Hey, vem snodde sommarvärmen?! smile8.gif
    Lämna tillbaka genast!
    Nä, den kan tjuvaran gott behålla tycker jag =P
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-26 18:05:24 följande:
    Aniee: Nääää!
    Jag mår bäst i sol och värme juh (just i denna fråga är jag väldigt ego!)
    Får jag föreslå en flytt till Medelhavet sommar halvåret?
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-26 18:24:05 följande:
    Aniee: I wish...
    Önska kan man alltid =P
  • Aniiee

Done and done!

Jag ska sluta ha musik från disneyfilmer och/eller från artister födda väster om Indien i mina youtubeklipp.... =/ Jäkla.... content ID...... Men, men, nu ligger videon där, i alla fall....

• Aniiee

Söt och smart!

In order to achieve further heights, to create a perfect world, I think we need a determination that grows stronger and stronger and comes into its own, and let us live to take care of every moment.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-26 20:33:18 följande:
    Var i tvättstugan och som alltid en aning optimistisk med tidsramarna. På vägen dit tänkte jag på den katastrof som hade realiserats ifall någon hunnit norpa maskinerna jag faktiskt bokat.
    En arg lapp hade definitivt varit på sin plats!

"En hårt arbetande kvinna i desperat behov av några ynkliga tvätt maskiner och när jag kommer hit i tid, ser jag att någon helt fräckt snott dem! (Ja, arbetande åtminstone och nästan i tid! smile8.gif )
    Jag hoppas ni njuter av er rentvättade tvätt!
    Själv ser jag numera ut som en Dansk bedagad bordellmamma i min märkliga utstyrsel. (De enda kläder som inte är helt översmutsiga)

De få gånger jag har tid att nyttja områdets faciliteter, så förväntar jag mig att mina maskiner ska vara lediga. Detta är enda gången den här månaden det faktiskt funnits tid (Förra gången jag bokade blev det iofs utekväll och andra gången så visade det sig att de lagt en premiär lite olägligt, men iallafall!)
    Tvättider ska respekteras!

Med arga hälsningar er granne, numera bedagad Dansk Madame!"

Jag tror att det kanske kunde funka eller ska jag vara lite rivigare?
    MES! Du får nig höja ribban med åtminstånde 50 cm....

Tacka vet jag elektronlåssystem...... Fast nu har jag en alldeles egen tvättmaskin som jag bara delar med 7 andra =P Istället för med 70 andra lägenheter..... Å andra sidan har jag intelängre några kläder att tvätta......

Ah.... är det inte det ena....
  • Aniiee
    Jaded skrev 2014-05-26 20:51:12 följande:
    Vem och vad är detta?
    Vem ock vad? Konstig fråga..... Det är Hizaki och ett citat. Vad ser det ut som? FörvånadSolig
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-26 22:34:13 följande:
    Fast nu fick jag ju mina maskiner och imorgon slipper jag se ut som en dansk bordellägare. smile2.gif
    Solig Låter vettigt.....
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-05-26 22:45:27 följande:
    Kan du länka till något av dina klipp?

Jag har bara laddat upp ett klipp med min nalle på youtube.
    " target="_blank">

Då hade jag musiken till filmen King Kong med i videon.
    Han är så söt din nalle =)

Kan jag väl.... hur många?

Jag spelar
    ">Mass Effect Citadel
    (del 1-5 av...... ett par till som ska upp....Jag hade inte ännu fått ordning på min mic, så det låter illa ibland, fick ordning på det i typ del 4 eller så)

Aniiee Rants
    "> Introduction
    (har inte fått ordning på ljudläget i bakggrundsmusiken, så den kan vara lite högljudd)

Aniiee Rants
    ">Thursday p1
    (jag svamlar spel, samma ljudproblem som i intro)

Aniiee Rants
    ">Monday p1
    (jag svamlar mat, jag tror jag fått ordning på ljudet nu =P)

Det går förmodligen inte att titta genom appen på grund av bakgrundsmusiken, som fått "3d party content ID" på sig..... fast bara två av de.... 6? låtarna i varje klipp. Två i varje klipp också, skumt nog.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-26 23:22:30 följande:
    Ditt matdravel ska jag definitivt lyssna på, fast inte ikväll. Nu ser jag i kors.
    =)

Då kanske det är bäst att du går och lägger dig =P Så du vaknar imorgon.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!