• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-05-23 01:09:54 följande:
    Nähä, är det dags att ge upp nu?
    Ja, har ropat i evigheter på att någon ska bära mig i säng nu.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-05-23 01:16:28 följande:
    Lol! Du får nog bära dig själv. 

Jag sitter ju redan i sägen, så. Det svåra är att lägga ifrån sig datorn.
    Orkar inte, fortsätter att ropa någon kanske hör mig till slut.
    Det kanske har hänt att man somnat med datorn på magen någon gång så där... Ropa och be någon annan ta den ifrån dig.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-05-23 01:28:49 följande:
    Om jag känner henne rätt så kommer Sanna dra den ur händerna på mig och skälla lite när hon kommer.
    Det låter bra. Fick nästan bär hjälp här, men denne skyllde på en muskelskada, hamstringsskada var det visst. Inte kan jag hjälpa att det ska samlas på allting
    Allt får man göra själv!
    Go'natt
  • Brunhilde

Lyckats med konststycket att "sova middag" till 21 och ändå är jag inte pigg. Jag måste ha drabbats av sömnsjukan!

• Brunhilde
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-05-23 22:07:26 följande:
    Ja jag är piggare än någonsin. Sjukt vad jag är pigg, nej inte som i gris på engelska utan pigg som i otrött.
    Tänkte jag skulle avbryta allt gnälligt med något positivt här. smile2.gif Bli inte rädda nu det är bara POSITIVT P O S I T I V T... smile5.gif
    Vaddå jag gnäller väl inte!!! *surar*
  • Brunhilde
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-05-23 22:20:34 följande:
    Haha du förstår nog att det var som vanligt med glimten i ögat va? smile2.gif Surpuppa. smile2.gif
    Jag glimtar inget, men har något i ögat.
  • Brunhilde
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-05-23 22:44:26 följande:
    Förklarar i kort längre ner vad som gäller att fotografera filma borde väl falla under samma eller liknande regler. Alltså man får inte ta bilder med den där in i privat egendom på folk, men trädgård är okej. smile2.gif Ja som jag tolkar det då... smile2.gif
    www.kamerabild.se/fotoskolor/vi-f-rklarar/kr-...
    Tänkte nog på LAK, men det är ju inte relevant eftersom den inte ska vara på ett ställe alltid...

Gud, jag har varit sjukt kriminell utan att ens veta om det  
  • Brunhilde
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-05-23 23:03:30 följande:
    Haha många på bild som sover alltså? smile2.gif
    Bland annat Skäms
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!