• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Hårfagre skrev 2015-05-21 22:57:39 följande:
    Jag vill bli knullad med en Strapon
    Jag förstår att du lider. Kan du inte be en kompis? Bara blunda och låtsas att det är en strap-on.
  • Brunhilde
    Hårfagre skrev 2015-05-21 23:41:20 följande:

Har inga kompisar löskekona

Trist läge. Köp en och spika upp på väggen. Som svar på din mycket generösa fråga: Jag avstår och som den generösa själ jag är får någon annan den ynnesten.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-05-22 19:51:38 följande:
    Knappast. Tvärtom är jag ovanligt död idag. 
    Hm, fredag. På söndag är du människa igen Solig
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-05-22 20:05:00 följande:
    Ja, fredag idag. På söndag kanske jag är människa igen. Om pollenhalten minskar, för den är jobbigast just nu. Dessutom är pollen + cytostatika en oerhört crappy kombo.

Jaja, jag får stänga alla dörrar och fönster och.... spela TV-spel? Se en serie? The Witcher 3 har ju kommit, så.... Eller så ska jag skriva.

Fråga: Vad tror du blir bäst, berättelsemässigt? Vild flykt (mestadels under skratt) från stadsvakten, för att bli arresterad och släpad till häktet i halva stadens åsyn, eller ett mer tyst, stillsam arrestering i hemmet och mer ouppmärksammat förande till häkte?

Kan inte bestämma mig.
    Alternativ ett. Mest för att det påminner mig om serietecknaren Francois Bourgeons album.
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-05-22 21:19:15 följande:
    Jag är skyldig till att det är ett bombnedslag just nu... :-P
    Du får leka fint med deras leksaker och när du är klar lägga tillbaka dem på sin plats. Inte röja runt så där!
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-05-22 21:28:25 följande:
    Förlåt! :-P
    Se så, marsch iväg och städa med dig nu! 
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-05-22 21:41:03 följande:
    Muffins med jordgubbar och chokladbitar!  Yes, please.
    Köbe eller himmagjorda?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-05-22 22:03:53 följande:
    Mine!

Från mitt bak häromdagen =)
    Nice! Jag intalar mig eller främst andra att jag inte kan baka, sanningen är nog snarare att jag tycker att det är förbålt tråkigt. Av någon anledning är jag mycket mer road av att laga mat.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-05-23 00:01:10 följande:
    Aaaaaaaaaaaaand AAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAIII WILL ALWAYS LÖÖÖÖÖÖVE YOUUUUUUUUUUUHUUUUU!!

Ni skulle sett chocken i mannens ansikte när jag vrålade denna i hans öra efter att han (återigen) somnat i soffan.... (med öschötsk brytning på de mä...) smile2.gif
    Määän gu ! Va oädd om gubben dö!!!!!!!!!!!!! Tur att han ente bangle te dä!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!