• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jag förstår fortfarande inte grejen med det här. Vad är det sexiga i det? Själv tycker jag mest det ser tråkigt ut och i bästa fall lite skrattretande.  Det är kvinnor som aldrig slutat leka häst...

• Brunhilde
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-05-08 20:26:27 följande:

Haha jag funderar mer på vad du sitter och söker på? smile2.gif
    Är uttråkad. Det kunde varit värre, mycket värre jag lovar
    Aniiee skrev 2015-05-08 20:27:16 följande:
    Hihi... ser absolut mest fånigt ut.
    Visst gör det. Fast det här är fortfarande min favorit när det kommer till fånighet.

• Brunhilde
    Brunhilde skrev 2015-05-08 20:34:29 följande:
    Är uttråkad. Det kunde varit värre, mycket värre jag lovar smile2.gif
    Visst gör det. Fast det här är fortfarande min favorit när det kommer till fånighet.

Meh, glömde länken:

• Brunhilde

Nu är det fjärde gången på kort tid som någon frågar vad min plan är. Jag avskyr att vara svarslös. Plan ett är att jag ska göra en plan! Planen måste vara heltäckande för alla områden och det räcker tydligen inte med att ta det som det kommer.

• Brunhilde
    Schnaa skrev 2015-05-09 13:07:06 följande:
    Kan du inte bara le lite finurligt? smile9.gif
    Och vara så där lite mystisk menar du? Det kanske fungerar bättre än att stirra tomt med hakan ner till knäna.
  • Brunhilde
    Schnaa skrev 2015-05-09 13:59:09 följande:
    Ja,men precis. Ge sken av att du har storslagna planer för ditt liv, så till den milda grad att du inte kan avslöja dessa. Fungerar definitivt bättre än tom blick smile2.gif
    Ska definitivt testa det. Måste bara öva på det rätta finurliga leendet. 
    Fast det här är nog mer jag:

• Brunhilde

Där jag befinner mig står det i trivselreglerna att grannarna måste informeras om att det ska vara fest. Grannen mitt emot har en ganska ljudlig fest. Funderar på att knacka på och fråga om han vill informera oss om något...

• Brunhilde
    D W skrev 2015-05-10 00:59:06 följande:
    Har de väldigt skoj kanske de dricker sådan här öl smile9.gif

" target="_blank">

Har ingen aning om vad de säger, men helium har jag inte begagnat mig av sedan juldagen 2014. Nu är jag givetvis äldre, förståndigare och inte lika lättroad... 
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2015-05-10 01:38:50 följande:
    Nja, helium hamnar i lungorna och ölen i magen så filmen i sig är bs.

Tro mig trots din ålder, helium är förbannat roligt, de gånger vi har rockat loss med en tub så hade vi roligt.

Each to their own...
    Trots min ålder är jag inte senil inte än. Skulle tro att helium kommer vara ett inslag redan nästa helg. Don't worry, är det något jag kan så är det roa mig.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!