• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Gotlänning skrev 2015-05-10 01:46:44 följande:
    I fråga om att roa sig så tvivlar jag inte en sekund men minns dessa herrars fejkade iofs reaktion när helium bringas till bords, eller sprit... vilket som, bara det roar.

Fun times nästa helg då!
    Hederliga ballonger och öl bredvid.
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2015-05-10 02:20:00 följande:
    Shit, så det finns ohederliga ballonger och öl man häller på andra ställen än i munnen?

Världen as i know it ställs på ända!
    Japp, tydligen. Nu avslutar jag kvällen. Strindberg eller Ingemar Bergman?
  • Brunhilde
    Schnaa skrev 2015-05-10 09:53:00 följande:

Nu har det gått för långt! Drömde om FL inatt! Två medlemmar härifrån skulle gifta sig vid en loge, typ Gotland eller Österlen eller liknande, och ett större antal från FL var inbjudna på bröllopet. Ernst Hugo var brudgummen men jag minns inte vilken av medlemmarna bruden var. En väldigt blond, kurvig kvinna runt 170 cm. Nåja. Folk överallt, ute på åkern och på dansgolvet, från golv till tak. Brunhilde m.fl. deltog i någon lek på grönytan utanför, någon kombo mellan hoppa säck och tequilarace.

Vilken fest!

*asg * nyfiken på vem bruden var. Klart jag vann den leken
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-05-10 11:31:00 följande:

Har också drömt om fl och Brunis , hon berättade om sina nick hon haft här , två jag kommer ihåg är MIckey Mouse och Anders :-.? 

Då är man nog här för mycket om man börjar drömma om skiten (höll jag på att säga ., sa jag) ..

Snälla kalla mig för Anders
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-05-10 21:08:31 följande:
    Woho!!! Party!!! smile2.gif Jag vill VERKLIGEN se Brunhilde hoppa säck och ha tequila-race samtidigt! smile2.gif
    Oj, vilket intryck ni har fått av mig. Rättar till glasögonen och knäpper översta knappen i min gråa dräkt.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-05-12 12:55:01 följande:
    =P

När vattenkammade någon håret sist? Nån gång på 80-talet? Jag måste göra det idag..... Hinner inte tvätta det innan.... nu...

Är man fullständigt WT om man skriver fanfiction på Game of Thrones?
    Det är vid sådana tillfällen man har torrschampo. Har ingen aning om det är WT att skriva fanfiction på GoT, testa och se om du får några kommentarer som indikerar att så är fallet. 
  • Brunhilde
    Schnaa skrev 2015-05-12 20:49:08 följande:
    ..en FLERA nätter gammal dröm, ska det vara.

Helt katastrofalt vad jag tappar och/eller lägger in extra ord, nuförtin... smile8.gif
    Det är helt ok att göra det i skrift. Folk fattar oftast ändå. Det låter däremot väldigt märkligt när man gör det i tal har jag märkt Skäms
  • Brunhilde
    Schnaa skrev 2015-05-12 20:55:46 följande:
    Jag är ännu värre i tal, tyvärr. Skrivandet har liksom varit min arena, och nu inte det heller. Tumme ner.

Men vad har du för tal-strategier dåe? smile9.gif
    Jag brukar använda mig av förvirringstekniker och sedan om inte folk hänger med så pratar jag inte mer med dem. Det brukar fungera.
  • Brunhilde
    Schnaa skrev 2015-05-12 22:32:29 följande:
    Men gud så briljant! Du går ur det hela med värdighet förstår jag. smile9.gif
    aaa de e ganska briljangt! Alltid med värdigheten i behåll, det är extremt viktigt för mig att alltid behålla min värdighet i alla lägen. Kanske skulle skaffa mig en stand-in, en sådan här:

• Brunhilde
    Schnaa skrev 2015-05-12 23:34:35 följande:
    Jag skulle verkligen, verkligen behöva en sån imorgon bitti.. smile9.gif
    Hur gick det?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!