• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-29 18:20:40 följande:

Ja hur skulle det annars kunna smaka? Är inte nästan alla teer smaksatta på ett eller annat vis? Jästa... oxiderade... rökta... ja lite citrus... lite annan citrus vid namn bergamott japp med två tt! smile2.gif
    Två t ibland ett. T som t enligt dig då
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-01-29 18:44:45 följande:
    Wow vilken röst smile1.gif
    I know! Nu är jag lite kär igen Hjärta. Lyssna på hans "My little man" och fäll en liten tår eller två.

• Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-29 19:04:19 följande:

Räcker det inte med lite hår eller mjäll?
    Spela inte tuff nu. Du sitter säkert och snorar i skägget
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-29 19:25:44 följande:

Okej nu har jag lyssnat, den där amerikanska Adam Alsing lätt lite som Fredd Åkerström men fast då på engelska... Tyvärr ögonen är lika torra som min humor!
    Pft, du får då allt att låta snuskigt. Vad är det för fel på Fred Åkerström förresten?
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-29 21:31:37 följande:
    Haha enda som är snuskigt det är hur du tycker allt låter! smile2.gif Inga fel alls... Däremot så kan jag inte med den där jargongen Alsing har. :-/ Fredd hade bra röst, vissa låtar är hemska men andra genialiska. smile1.gif
    Fred lär ha varit en jäkligt otrevlig person, men han och Cornelius är nog bland det bästa som det här landet producerat (ja, jag vet att Cornelius var importerad).
    Får bjuda på lite mer svenska toner då

• Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-29 21:36:32 följande:
    Ja vad säger du brun, visst bar det lite störande när jag stavar Fred med två d som du med ditt jävla te! smile2.gif
    Du får nog lämna mitt tea åt experten Tungan ute
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-01-29 21:49:46 följande:
    GAH! Jag blir GALEN!

Puh, nu känns det.... ännu sämre....
    Nej då, det tar lång tid att bli riktigt galen. Du har gott om tid.
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-29 21:57:41 följande:
    Nja kanske det som gjorts på Svenska, jag håller inte med faktiskt, sen ang hur han var vet jag inte men du som är lite äldre kanske vet! smile2.gif

Okej då kör jag Kanadensiskt.

" target="_blank">

Ah, jag tänker på att det snart är Valentine's day, så lite romantik vore på sin plats!! {#emotions_dlg.flower}

• Brunhilde
    Knall skrev 2015-01-29 23:24:52 följande:
    Massage, tack!!!! (511 psykbryt senare) smile8.gif

Veckan började med rygg-höftvärk, gick som Asta 99 år..
    Nu bråkar nacken och höger ben/vad/ fot försöker krampa... smile8.gif
    Vad sysslar du med för att drabbas av alla konstiga krämpor? Vem tackar nej till massage?? Kanske man skulle ha en massör i den där byrålådan det pratats så mycket om här.

Man ska inte läsa för mycket på FL! De senaste dagarna har jag fått en helt ny noja för något jag var lyckligt omedveten om för ett par dagar sedan. De sista dagarna har jag smugit ut med väggarna på gymmet ifall det nu skulle vara så att mina träningsbyxor skulle eventuellt vara genomskinliga i vissa ljus. Lite pyssel att hitta en ledig plats mot väggen när man ska göra kolmasken... Har inte kunnat se att så skulle vara fallet med några av mina träningsbyxor, men vem vet

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!