• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-02-08 22:43:26 följande:
    På tisdag ska jag köpa lite krukor och såjord och så lite frön =)

Och nu ska jag leta reda på en chokladbit. Första dagen på nästan två veckor som jag kunnat äta ordentligt =)
    Vad ska du odla?
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-08 22:51:25 följande:
    Något rökbart kanske Drömmer Skulle behövas idag..
    Det är nog kanske det mest lukrativa att odla. Fast lite nervöst när det kommer oväntat besök. För det var väl rockenrolltobak du tänkte på...
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-02-08 22:59:27 följande:
    Jag har chili som brinner lite i knutarna, de bordejag sått i januari redan, måste så de nu. I februari så har jag gurka, jordgubbar och basilika, så de ska jag ta itu med så snart jag kan.

I Mars så blir det lök, tomat, dragon, gräslök, oregano, persilja, salvia och timjan.

Visst att man kan röka det mesta av det, men jag tror inte man blir så påverkad =P
    Chili trodde jag man kunde plantera lite när som. Ska de planteras ute sedan?
  • Brunhilde

Söndagar är tydligen den veckodag då flest människor porrsurfar. Är det för de inte fick napp på krogen dgen innan eller bara lite bakis och småkåta i allmänhet?

• Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-08 23:10:20 följande:
    Något ditåt kanske ,), men nej sådant skulle jag inte våga mig på .Luther sitter alltid på min axelOskyldig
    Nu blev jag också sugen på att odla;,) 
    Stackars dig! Det måste vara tungt att honom där.

• Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-08 23:28:04 följande:
    Ja jag är extra allt, min moral och pekpinneri  går inte av för hackor smile5.gif  
    Vadå rädisor? Det vill jag inte , inte ens gott
     Du skulle bara veta ;)
    Rädisor är gott! Krasse då? Det kan ju inte ens Luther ha något emot.
  • Brunhilde
    Smecker skrev 2015-02-08 23:24:29 följande:
    Kan knappast vara så tungt numera, däremot något udda. De flesta väljer väl att ha skelettet i garderoben av någon outgrundlig anledning.
    Jag som trodde att det var de med för oregelbunden garderobsutrensning som hade sådan där.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-08 23:51:40 följande:
    Satsar nog på buskkonceptet  istället, röda , svarta och vita vinbär.. God sprit blir det också förutom saft och sylt då , 
    Örk, det enda som går ner är vinbärsgelé till söndagssteken. 
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-09 02:20:55 följande:
    Äh du smygäter nog vingummin med!
    Jag smygäter ingenting. Kan äta sådant helt öppet om andan faller på. Crazy va?!?
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-09 13:57:13 följande:

Haha fan såg att det blev knäppt igen, menar dom svarta som smakar svartavinbär... Men ja du är farlig du, typ som en Ninja fast i folkdräkt... ja ungefär men ändå mer likt någon i stråhatt och hängselbyxor tungt digggandes Herreys samtidigt frenetiskt tugtuggades på Hubbabubba...
    Mm, eller hur , kan gå med på stråhatten och hängslebyxorna, men resten har du fått om baktassen.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!