• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-30 19:56:25 följande:

Aha... Ja nu blev jag att tänka på denna hårding.
    " target="_blank">

Tänker du ofta på honom?
  • Brunhilde
    D W skrev 2015-01-30 19:34:08 följande:
    :'-)

Han gör en bra version av 1952 Vincent Black Lightning också.
    Japp (oavsett vad dhh säger )
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-30 20:03:16 följande:
    Nejdå tänker nog mer ofta på dig faktiskt! Blev bara en koppling mellan bokstäver hit och dit, fick även en Cash låt på hjärnan. smile2.gif
    Oj
    Cash is king!
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-30 20:18:06 följande:

Precis speciellt idag skulle det varit kungligt. Ibland förstår man verkligen dom som väljer att bli gigolos...
    Vad är det som stoppar dig?
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-30 20:23:24 följande:

Värdighet! smile2.gif
    Har du råd med sånt?

Jag har ett ännu större problem. Jag har ätit upp alla de goda mandlarna ur påsen Gråter
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-01-30 20:41:38 följande:
    Varför är fisk såå gott men luktar så illa? Stinker feskekörka i mitt prydliga lilla hemDrömmer
    När blev det prydligt? Kom det en fe  och vips så var det prydligt för evigt eller vad hände?
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-01-30 20:58:32 följande:
    Jag vet inte vad som hände , kanske bara var hallisar förresten , jo det var det nog när jag tittar ordentligt smile2.gif
    Ja dom är inte att leka medKräksska nog göra en snabb korsdragsvädring nu...
    Kollade i en gammal Feng Shui-bok idag, insåg snabbt att det nog var bättre att bränna ned huset än att försöka få någon sorts harmoni i det...
  • Brunhilde
    Smecker skrev 2015-01-30 21:08:58 följande:
    Ah.. det var alltså på grund av Feng Shui som brandkåren hade utryckning igår kväll till grannfastigheten.
    Apselut, det sprider sig som en löpeld.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-01-30 21:32:41 följande:
    Du måste hitta harmonin i dig själv först smile5.gif Är skeptiskt till Feng Shui och inredning faktiskt ..men vad vet jag som lever i ett ständigt kaos, både i mig själv och mitt boende
    Det hade säkert sina fördelar på den tiden då den var aktuell, men det känns som om det är lika trovärdigt idag som neopaganism.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-01-30 22:13:24 följande:
    Ja verkligen, samtidigt tycker jag det är tråkigt att vara så  jordnära  , skulle vilja tro på en massa saker så hade livet varit mer spännande kanske.
    Vi kanske ska börja läsa horoskop
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!