• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2015-01-23 07:35:19 följande:
    Men eller hur!
    Det går utför med världen.
    Det var bättre förr!
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-01-23 07:41:10 följande:
    Nu låter du gammal...
    Nej då! Det är bara rena rama sanningen. Nu för tiden kommer det alltid någon liten messerschmitt och gapar om slaveri och inhumana förhållanden och jadajada.
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-23 08:05:21 följande:

Ja precis... Typ 1000 eller liknande år! Inkariket ringde och ville ha henne tillbaka...
    Aha! Jag visste det! Graham Bell var indian!

Nu måste jag koka vatten till tvagningen. (Lite jobbigt kanske det var förr iaf)
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-23 08:23:30 följande:

Nej nu har du t o m blivit virrig... Graham är inte indian, är ju ett kex... Graham-kex, ringer det något hos dig? Ja precis, kittlande tanke på ett bräde dessutom.
    Nä, sitter med telefånen i handen och väntar *djupt besviken*
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-23 08:36:23 följande:

Nej nu har jag inte tid med dig mer, nu får du roa dig själv ett tag. Puss!
    Äsch, du är bara rädd att jag ska stoppa dig i byrålådan!
    Fjäril Vingad skrev 2015-01-23 08:55:10 följande:
    Okej, du har en poäng.

Kåt, glad och tacksam var det!
    Alternativet är: Bitter, sur och frigid. Det känns nästan lite lockande, eller hur!

• Brunhilde

Upprepar mig, men den är så genial. Eller han är en så genial låtskrivare. Recept på en perfekt fredag Orkar man lyssna på texten så... Tips! Skriv inte seriösa dokument under tiden du lyssnar... 

• Brunhilde
    D W skrev 2015-01-26 10:45:09 följande:
    Mm, mycket bra.

Lambchop har också ofta bra texter tycker jag(ha överseende med buzz ljudet eller lyssna på spotify istället smile5.gif )

" target="_blank">

Jag har svårt att koncentrera mig på texten ogillar att det låter så mycket fusion. (blir jag hängd nu?)
  • Brunhilde
    D W skrev 2015-01-26 19:45:15 följande:
    Koncentrationsproblem är inget hanging offence.

Gillar att du gav låten en chans smile5.gif
    Allt är värt en chans, förutom det som definitivt inte är det! Är det syndigt att ta en rom i medicinskt syfte på en måndag? Då menar jag verkligen i medicinskt syfte, något annat hade ju apselut varit syndigt och dekadent!
  • Brunhilde
    D W skrev 2015-01-26 19:52:59 följande:
    Vad är det för fel på syndigt och dekadent? Så jag ser ingen anledning till att inte dricka rom alls faktisk.
    Speciellt inte sådan där 'finrom' du dricker Skål 
    Tungan ute inget fel alls faktiskt. När jag tänker efter brukar det vara det bästa Drömmer Fast nu är det artificiell värme eller känslan av det iaf, jag är ute efter. Så varmt bubbelbad, te och en mugg med min finaste rom får det bli. 
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!