• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-06-10 19:46:17 följande:
    Jag gillar ju inte glass. 
    Bränt vid maten och vill bara vråla till min om möjligt ännu tjurigare avkomma DETTA ÄR INGET JÄVLA HOTELL!!!
    Tvätta dina egna kläder, städa åtminstone ditt rum och hur jäkla svårt är det att skura bort skitränderna i toaletten efter dig?!?!
    Meh! Då får du ta en pepparkaka. 

Ungarna får väl nöja sig med inga pengar om de inte gör som du säger =P
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-06-10 19:54:23 följande:

Jag behöver inte ha semester för att bete mig som en idiot.

Vem behöver det?

Vad har du nu gjort?
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee

Tale as old as time
    Song as old as rhyme
    Beauty and the beast!!!!!!!!!

*skrålar*

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-10 21:07:52 följande:
    Ungen tjänar mer pengar än jag...
    Ja... då får du väl ta betalt för tjänsterna =P
  • Aniiee

And I want a moment to be real

Want to touch things I don't feel

Wanna hold on and feel I belong

And how can the world want me to change

They're the ones that stay the same

They don't know me

Cause I'm not here

*skrålar vidare*

• Aniiee
    Knall skrev 2015-06-10 22:20:36 följande:
    Vi är inte folk.. vi är vi.. vi är ostron....
    Akta så jag inte börjar skråla på One night in Bankok.....
  • Aniiee

Ironi när man själv skrålar på Beauty and the beast, och sålägger SVT upp ett klipp med Tommy Körberg och Celine Dion på fejjan.

Dock tycker jag inte hon ser förvånad ut (som de skriver), utan mer som att hon himlar med ögonen, mentalt......

• Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-06-10 22:35:44 följande:
    "Varför ska man vara en så lättrörd stackare för?" Tja, kanske för att du är en normal människa med känslor och inte en sten.
    Agreed.

Det är inte så roligt att vara en sten, faktiskt. Och det är förbannat jobbigt när stenen går sönder.
  • Aniiee
    taquine skrev 2015-06-10 22:48:24 följande:

Idag har jag nog rekord i inlägg , trampade på en rostig skruv idag som gick in i min stackars fot.. , plåster, glass och min soffa kommer gälla för flera dagar DrömmerVad då göra ? Jo gå in i syjuntans håla

Ouch!!!!!!!

Hoppas du har uppdaterat vaccin mot difteri.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-10 22:59:58 följande:
    Det är inte meningen att stenar ska gå sönder. Fast de kan tydligen ropa.
    Nä, men om människor förvandlas till sten kan det vara bra om någon knackar hål på dem.

Den boken har jag läst. Har jag som talbok, faktiskt. Jag kommer inte ihåg den nämnvärt. Kommer bättre ihåg "Dödande docka" som jag läste i samma veva. När jag var typ 12....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!