• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-06-15 22:25:07 följande:
    Beyond eyes är inte riktigt min grej, lite mer åt Dark Souls-hållet.
    Kolla in Dark Souls-trailern istället då =P
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-15 22:25:07 följande:
    Beyond eyes är inte riktigt min grej, lite mer åt Dark Souls-hållet.
    Kolla in Dark Souls-trailern istället då =P
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee

Blä, dumma FL...

Fortsätter.

Jag gillar artistiska och "tysta" spel. Unfinished Swan, Limbo, Never Alone osv. Men jag älskar också Dark souls, Demon's Soul och sånt. Allätare. Det enda jag absolut inte spelar är sportspel. Och CoD och Battlefield.

Påminner mig, jag måste kolla min kö på Steam......

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-15 22:41:18 följande:
    Redan gjort
    =P Jag tyckte om den, vill ha, gimme, gimme.
  • Aniiee
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-06-15 22:31:25 följande:
    Jag tror jag vet hur du menar. Är lite dyster här så piggar upp er med en fin trudelutt. Den är ju så vacker så man får tårar i ögonen.
    Den får jag spara till senare. Blir lite väl mycket med presskonferenser och kommentatorer och musik.....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-15 23:31:59 följande:
    Pft. Jag tänker bli ett ärkegumslem och nypa de unga värdarna på hemmet i rumpan så fort jag får chansen, om det inte blir ättestupan innan dess vill säga. Tror att gumslem har mycket roligare än små behärskade tanter.
    Yay! Det vill jag också bli!
  • Aniiee

Postat några fler trailers i andra tråden. Strax dags för Ubisoft. 

hur FN sk jag orka även Sony kl 03:00-05:00, och sedan masa mig upp igen kl 10? Explain that, world!!!!

• Aniiee
    Knall skrev 2015-06-16 00:14:24 följande:

Jag har bakat kärleksmums/snoddas/mockarutor med lillflickan och grannflickan idag.. läs; visat dem måtten, hjälpt steg-för-steg, startat ugnen, ställt in i ugnen, tagit ut från ugnen och naturligtvis städat och diskat undan..

Har fått hålla koll på granntjejen då mamman for in akut med ambulans imorse.. misstänkt stroke.. :-/

Tack och lov så verkar det inte handla om det och mamman fick komma hem igen ikväll!

Stackars lilla tjej,måste ha varit jobbigt för henne. Skönt att mamman fick komma hem igen, och vilken tur att de har så snälla grannar =)
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-06-16 00:45:02 följande:
    Flickorna är bästa kompisar och vi hjälps åt som grannar när det behövs!

Hon är bara 38 år så det känns skönt att det inte verkar vara någon fara! Troligen ansiktsförlamning som beror på stress..

Får kanske ha flickan här imorgon också då de skulle göra fler undersökningar på ett annat sjukhus.

Förresten.. ära? Är det en bra idé? Har bara ätit frukost och en kärleksmums... börjar bli lite hungrig... lite...
    Det är bra. Man ska hjälpas åt. Lite medmänsklig kontakt, så där.

Äta kan vara en väldigt bra idé. Jag har ätit superstark tacos idag. 
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-06-16 13:13:36 följande:
    Precis! Vi hjälpte ju t.o.m grannarna vi ogillar när deras bil gick sönder...

Åh! Tacos!!!

Förresten.. tonåren. .. det går över väldigt snabbt, va??? *hoppas*
    =P Det var värst vad ni är hjälpsamma.

Idag blir det tacos till frukost. Brännhet tacos utan någon cf/yoghurt osv, för den är slut. Pray for me....

Tonåren går över snabbt. 10 år eller så...... Oskyldig
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!