• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-06-26 17:09:17 följande:
    Kan inte göra två saker samtidigt. Det måste vara antingen eller.
    Jahapp, då blir det värre.
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-06-27 13:54:01 följande:

Jag kommer bli bannad från internet snart.. kan inte låta bli att kommentera alla idiotiska inlägg ang. samkönade äktenskap... värst är de om slänger sig med bibelcitat.. jänkare som säger sig vara "Guds folk" etc... *kräks*

Ingen risk att du blir bannad från internet. Jag har kommenterat sånt sedan internet uppfanns (eller, ja, sen 1997, när vi fick internet) och jag är kvar. Oskyldig
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-06-27 21:56:40 följande:
    För jävligt svårt tydligen...
    Aniiee skrev 2015-06-27 17:22:35 följande:

Ingen risk att du blir bannad från internet. Jag har kommenterat sånt sedan internet uppfanns (eller, ja, sen 1997, när vi fick internet) och jag är kvar. 

Ger du dig på obstinata bibelälskare också?
    Mina favoritmuppar att gå på =P Ofta blir de rätt svarslösa också, när de inser att jag kan bibeln bättre än de, trots att jag aldrig i mitt liv varit kristen.
  • Aniiee

Jag har haft världens SÄMSTA dag NÅGONSIN sen förra veckan eller så.

Jag har:
    Tappat en tavla i golvet. Glaset gick i en miljard bitar.
    Skurit mig på sagda glas.
    Smällt en propp när jag drog igång dammsugaren
    Bränt lasagne (men den var god ändå, bara lite mörk i kanterna)
    Bränt choklad när jag smälte choklad i mikron
    Slängt en mapp full med texter av misstag (thank god for cloud saving)
    Haft sönder två receptkort som kladdat ihop
    Slarvat bort en bok som jag för mitt liv inte kan hitta igen.
    Slarvat bort två stabilo filtpennor (och de kostar ju skjortan)
    Upptäckt att min sparfil till Mass Effect 3 som jag spelar på är korrupt och jag måste börja om från början.
    Lock för öronen
    Något i halsen
    Ont i nacken

Dessutom håller jag på att sortera alla mina filmer och har hittills bara kommit till C....

Men jag har i alla fall bakat en chokladkaka. Den var god.

• Aniiee
    Knall skrev 2015-06-27 23:34:47 följande:
    Visst är det härligt! Man kan riktigt ana hur de tuggar fradga och pustar rök ur näsborrarna!
    Oh, ja. En av mina favoriter är den om David och Jonathan..... =P Det är roligt att se de försöka förneka den.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-28 00:05:23 följande:
    Du kan trösta dig med att du inte haft det lika svårt som Häckis. Tänk dig själv vilket trauma när dildon dör! Efter dagar av ensliga tårar efter den hädangångna dildon, kommer hon på att hon nog har en elvisp någonstans i köket, efter att desperat ha tagit ut allt ur alla köksskåp inser att hon donerat den till välgörenhet till förmån för den något modernare mixerstaven. Bittert stirrande på mixerstaven inser hon att den skulle med största sannolikhet sarga hennes redan ömmande vulva. Snorgråtandes på köksgolvet bland kastruller och udda lock.
    Kan du tänka dig ett värre öde än att vara dildolös?
    Hu så hemskt! Förvånad
  • Aniiee

Någon som kan hämta hit ett isberg?

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-01 21:42:04 följande:
    Kan det vänta några månader?
    Nä =P
    HäckHäxan skrev 2015-07-01 21:44:36 följande:
    Nej men jag tar gärna ett sådant också alternativt blir slängd i en kall sjö eller hav, för jag dör snart av värmeslag!
    Samma här. Tror jag har alla dörrar och fönster i hela huset öppet, inte tusan hjälper det.....
  • Aniiee
    Gotlänning skrev 2015-07-01 21:48:12 följande:
    Kastar ganska långt men vet inte ens om jag kan nå dig med en macka, behöver du kyla av dig efter ett möte med en sexig karl så funkar att sticka huvudet i en frys eller kall dusch... min snopp blir jätteliten.

Vill du bara ha isbiten i en drink så skall du veta att sprit i kroppstemperatur är exakt temp att avnjuta den på.

Vill du helt enkelt bara ha ett isberg att leka med så får du ha tålamod och kontakta Brunhilde.
    Solig

Sexiga karlar har jag ytterst lite användning av just nu, så tyvärr inga sådana. Dock kommer Hisa hit om ett par veckor, Han är lagom sexig, dock tror jag inte att vare sig hans eller min flickvän skulle uppskatta att vi låg med varandra... Utan de, då.

Drikarna är alkoholfria, så där funkar isbitar jättebra.

Huvudet på spiken. Isberget ska bara lekas med. Och kanske lekas på. Sex i snön är väl alltid trevligt?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!