• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2015-07-09 21:20:11 följande:
    Brunhilde skrev 2015-07-09 21:13:35 följande:
    Seriöst! Nu kan jag aldrig baka hallongrottor igen
    Ok sorrySkäms Vi tar slemspett och geggveck eller åderpåle och skäggbiff istället  
    Nöjda folks?

Nä, nu tar jag och gräver ner mig en stund.
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-07-16 20:30:36 följande:

Är sommarlovet över snart??? *bryter ihop i ett hörn med en virkad enhörning på huvudet*

Nä, hälften kvar.....
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-07-20 14:12:43 följande:

How you all doin'?!

Jag har hittat åter till civilisationen efter två veckor på landet. Note to self: fixa bredband till nästa år, ifall vädret blir lika jävligt...

Välkommen tillbaka. 

Bredband låter som en bra idé......
  • Aniiee

Jag har ett antal mycket märkliga funderingar. Viktigast av de är om jag ska äta en chokladboll, eller om jag ska äta middag. Näst efter det kommer frågan om tingsrätten har semester och efter det kommer frågan om jag ska texta en film och isf vilken.

Längre ned på listan kommer den där jobbfrågan och efter den huruvida man ska köpa en kuk eller en karl.... eh... jag menar.... Skäms

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-21 23:27:43 följande:
    Den sista kan jag nog svara på. Det är väl lite som med en fitta och en kvinna.
    En kuk kan man hitta lite varstans, de är gratis, men en riktig karl är lite svårare att anskaffa.
    Men vad ska du med en sådan till?
    Knulla, naturligtivs.....Oskyldig Och så kan karlar vara bra att ha när man ska nå upp i köksskåp.
  • Aniiee

Så ironiskt att just mitt inlägg skulle plockas bort i tråden "FL-crush"..... =)

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-22 00:25:28 följande:
    Krogragg kanske? Eller planerar du att behålla honom efteråt?
    Vet inte. Men det hade säkert varit lätt att behålla i alla fall. Vilken normalfuntad karl vill INTE ha två kvinnor som glatt porrfilmssexar för honom?
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2015-07-22 00:59:19 följande:
    Frågan är berättigad

Skönt att ni håller en konstruktiv ton i ett så viktigt ämne.
    Solig
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-22 01:14:21 följande:
    Fast får han vara med ibland eller bara vara åskådare? Kan tycka att det vore bättre att byta ut om han inte får vara med att leka. Titta en eller ett par gånger måste ju vara rena julafton för vilken karl som helst, men bara titta kanske skulle bli frustrerande i längden.
    Klart han får. Duh!
  • Aniiee

Jag menar, vad ska vi annars han honom till?

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!