• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schnaa, du är skum....

Solig

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee

Alltså, vad FN är det med folk den här veckan? Har de fått solsting och värmeslag hela bunten eller?

Först en tjej som säger emot mig om MINA EGNA UPPLEVELSER, och sedan Sweet Sofia som inte har vett att knipa igen utan att tillföra något som helst till trådens ämne utan bara kan säga "du har fel" när någon uppenbart skämtar. 

Geez.....

Ge mig ett täcke så jag kan gömma mig under det....

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-05 20:45:42 följande:
    She is, men på ett bra sätt!
    Oh, ja.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-05 20:53:38 följande:
    Du får hålla dig till "snälla" ämnen, men med tanke på att en tråd om hur man gör köttbullar kan spåra ur så fullständigt att folk blir avstängda höger till vänster, så kan det bli svårt.
    Jag behöver mitt täcke själv ikväll och ett par öronproppar.
    Du, tråden där Sweet Sofia fick för sig handlar om storkok...... =P Snällare än så blir det väl inte?

Bah! Jag får väl ta mitt egna täcke då!

Nu ska jag uppdatera ett par trådar.....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-05 21:29:15 följande:
    Åmajgådd!!!
    Funderat på vad hon inmundigat..... =P
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-06-05 21:36:22 följande:
    Åh! Chili!
    Chili! I kruka på fönsterbrädet. De är ganska små, plantorna blev bara 15 cm höga istället för 60. Oops.... =) Största chilin är väl tumlång ungefär och smal, så det kommer nog inte bli några jättar. Men det kanske är krut i de istället =P

Imorgon ska jag plantera rädisor. I blomlådor.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-05 21:48:54 följande:
    Kanske är det bara hjärnförstoppning och det kan faktiskt drabba alla. Är det kroniskt så är det mycket värre tom väldigt illa.
    Kanske... man kan ju hoppas.
  • Aniiee
    Schnaa skrev 2015-06-05 22:28:00 följande:
    Den första vet jag inte, men den andra läste jag. Helt otroligt. Men okej.
    Det är bara att konstatera att jag inte levt mitt liv, någon annan har uppenbarligen gjort det....

Och mattråden, ja... vad ska man säga.....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-06 14:03:00 följande:
    Gäller det även för männen?
    SJÄLVKLART!

Oskyldig
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!