• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-28 18:51:56 följande:
    Trött, rådvill och lite uttråkad
    Så in i dödens trött...
    Är jag intill döden trött,
    ganska trött,
    mycket trött,
    sjuk och trött och ledsen.
    Lång var vägen, som jag nött

Fast jag är inte ledsen och nog inte sjukare än vanligt heller Obestämd
    Jobbigt..... Sätt dig i solen en stund så blir du piggare. Drick lite juice eller äten frukt också, samtidigt.
    Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-28 19:32:22 följande:
    Solen är nog hos er.
    Nja, det är knappt.....

FN vad mycket bilder jag har! Nu har jag gått igenom 2000 st. och fortfarande bara kommit till C...... Trolla bort resten Skrikandes
    Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Aniiee

Det är något underligt intressant och nästan sensuellt över att titta på när en bild växer fram i ny tappning.....

*fått en knäpp*

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-30 16:31:14 följande:

Vill ha nötkött så där underbart mört att det smälter på tungan. Förutom bra råvaror funderar jag på en "långmarinad", en syrad marinad med färsk ananas. Problemet är att jag inte vill ha en geleig oätlig massa ananasen, så tid och mängd måste vara avgörande. Tips? 

Ja: Ha i lime också.
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-06-01 17:49:58 följande:

Har just tagit ett dopp i Östersjön! 9 härliga grader i vattnet!

Brrrrr.......
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-06-01 18:31:28 följande:

Jag kanske inte är en "riktig" förälder men, att se sitt "barn" ha ont och må dåligt liggandes på en sjukhusbrits är bland det jobbigaste jag varit med om..

Nyss hemkommen efter 5-6 timmar på akuten med olika undersökningar och prover gjorda..

De "missade" tydligen, på akuten igår, att grabben fått hjärnskakning efter fallet med longboarden...

Stackars grabb.....

Som jag skrev i en annan tråd: Förälder är man när barnen bestämmer att man är det. Skulle tro att din grabb tycker att du är det, i alla fall lite grann =P
  • Aniiee

Yay me! Pga ett felklick råkade jag säga till programmet att ta 10 bilder istället för bilder var 10 sek. Nu får jag göra om det...... och det tar en 4-5 timmar......

Suck och stön...

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-06-01 20:43:15 följande:
    Missclicks kan få förödande konsekvenser
    Uppenbarligen =/
  • Aniiee

Efter en lång dag med diverse blodprover, magsjuka ungar och krossat porslin tänker jag skämma bort mig med en glutenfri chokladkaka och ett ton vispad grädde

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!