• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Muffins med jordgubbar och chokladbitar!  Yes, please.

Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-05-22 21:54:42 följande:
    Ge mig!!!
    Mine!
    Brunhilde skrev 2015-05-22 21:59:25 följande:
    Köbe eller himmagjorda?
    Från mitt bak häromdagen =)
    Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-22 22:14:05 följande:
    Nice! Jag intalar mig eller främst andra att jag inte kan baka, sanningen är nog snarare att jag tycker att det är förbålt tråkigt. Av någon anledning är jag mycket mer road av att laga mat.
    Samma här, men ibland faller andan på att baka. Annars brukar jag nöja mig med att baka kladdkakor. Det duger gott. 
    Fjäril Vingad skrev 2015-05-22 23:00:36 följande:
    Du är värd dem! Njut, fina du!
    Tack Solig
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-05-23 00:01:10 följande:

Aaaaaaaaaaaaand AAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAIII WILL ALWAYS LÖÖÖÖÖÖVE YOUUUUUUUUUUUHUUUUU!!

Ni skulle sett chocken i mannens ansikte när jag vrålade denna i hans öra efter att han (återigen) somnat i soffan.... (med öschötsk brytning på de mä...)

Hahahahahaha!

Epic.....
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-05-23 00:10:15 följande:
    Han muttrade något om att "du är inte klok" och "jäkla quinntimmer!"
    Kan han gott ha. Det får vi bjuda på.
  • Aniiee

Nähä, är det dags att ge upp nu?

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-23 01:10:51 följande:
    Ja, har ropat i evigheter på att någon ska bära mig i säng nu.
    Lol! Du får nog bära dig själv. 

Jag sitter ju redan i sägen, så. Det svåra är att lägga ifrån sig datorn.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-23 01:20:33 följande:
    Orkar inte, fortsätter att ropa någon kanske hör mig till slut.
    Det kanske har hänt att man somnat med datorn på magen någon gång så där... Ropa och be någon annan ta den ifrån dig.
    Om jag känner henne rätt så kommer Sanna dra den ur händerna på mig och skälla lite när hon kommer.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-23 01:33:49 följande:
    Det låter bra. Fick nästan bär hjälp här, men denne skyllde på en muskelskada, hamstringsskada var det visst. Inte kan jag hjälpa att det ska samlas på allting
    Allt får man göra själv!
    Go'natt
    Så är det =P Allt får man göra själv.

Gonatt. Jag ska läsa 100 sidor och sedan sova.
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-05-24 23:30:58 följande:

Känner mig förbannat dryg och elak idag... Vill bara jävlas med någon...

Här får du din chans (tänkte skriva det här inlägget ändå....)

Om ni skulle ställa till med bröllop för mig, vad skulle ni göra då? Vad skulle ni välja för kläder åt mig? Tema/whatever? Mat? Gäster?

Inte för att jag tänkt gifta mig (men hon vill ju), men för allt tjat kan jag inte låta bli att undra hur det skulle vara att ställa till med bröllop...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!