• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2015-05-05 22:16:14 följande:
    Knappt.

Läget med dig?
    Solig

Jodå, jag finns. Tror jag. Kanske. Håller på att skriva en matlista med näringsvärde och inköpslista samtidigt som jag smygäter chokladkolasnitt. Annars gör jag väl som jag alltid gör: Ler och ljuger och säger att allt är bra, trots att jag egentligen helst skulle vilja dra täcket över huvudet och sluta existera ett tag.

Hur är det själver?
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-05-06 08:16:52 följande:
    Önskar jag hade din fäbless för mat. 
    Nu är barnen hos sin far varannan vecka iaf, så kan vi variera med lite mer vuxen (stark) mat hemma när de inte är hos mig. Tjejen gillar inte stark mat alls, tyvärr. 

Dra täcket över huvudet ett tag då? Hjärta

Jovars. Jag lever. Drömmer högt men knatar på i vardagen. 
    Dags att börja experimentera, alltså. Lite Vindaloo curry? Och så lite yoghurtglass med ingefära och körsbärscoullis till efterrätt, för att återställa känseln i munnen och svalget.

Ja, sov mellan förut och nu, typ. Det var mäkta trevligt. Frukost på sängen fick jag också =) Jag har aldrig tänkt förut att man kan ha nutella och hallonsylt på samma smörgås...... men det gick utmärkt.

Drömma högt är bra. Jag drömmer två gånger om dagen om en bingovinst. Inte vinner jag något, men det går ändå Solig

Fråga lite allmänt till alla trådläsare!

Ska jag posta matsedeln ink inköpslistan i tråden när jag petat klart?
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-05-06 13:58:38 följande:
    Lät ju gott med Vindaloo! Läser du tankar eller, för jag ÄLSKAR indisk mat. Tungan ute

Vad skönt att du fått sova! Och frulle på sängen, jäklar. Sånt minns jag inte ens när det hände sist... Obestämd

Själv drömmer om jag en flytt närmare ena kärleken... Men det ligger flera år framåt i tiden, antagligen. Om inte en lottovinst modell större råkar ramla ner i knät på mig. Drömmer

Men jaaaaa, posta på!!
    Lol, jag älskar vindaloo curry, och det var det starkaste jag kom på i hastigheten. 

Du får väl droppa ett skruvstäd (istället för en hint) så kanske det händer något =P Frukost på sängen ska man få MINST en gång i månaden. Helst 30.

Det låter som en bra dröm. Den där lottovinsten dimper nog ner när man minst anar det.

Postar när jag är klar Solig
  • Aniiee
    Schnaa skrev 2015-05-06 14:51:36 följande:
    Givetvis. Om du råkar ha färdiga matlistor på matlagningsnivå 1 samt inköpslista till dessa, är du o er hört välkommen att posta det med.
    Får väl leta fram något only for you {#emotions_dlg.flower}
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-06 17:13:51 följande:
    Ja! Gör det. Behöver lite ny inspiration. Igår tog middagen tre timmar att laga, idag tänker jag spendera minimalt med tid i köket dock.
    Snaaaart klar.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-06 18:07:24 följande:
    *viskar* Idag ska jag äta korv med bröd. Fy vilken dålig mor jag är!!! 
    Det är väl inget fel på korv med börd? Tungan ute Lite potatismos, ketchup, senap och bostongurka på, så har du täckt upp alla näringsämnen också.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-06 18:54:59 följande:
    Gjorde misstaget att sätta mig ned. Kanske knäckemackor med smör kan passera som hela kostcirkeln, om man biter dem till en rund form...
    Kanske, man vet aldrig..... =P
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-06 19:02:34 följande:
    Fråga mig inte ens vad jag menade med den sista meningen...

Har nog redan haft mitt blondaste moment för den här månaden idag. Har varit hos läkaren för en ögonåkomma. Han sa att jag skulle badda med alsolsprit. Varvid jag spärrar upp ögonen och frågar -Gör inte det vansinnigt ont att badda alsolsprit i ögonen?
    Läkaren stirrade på mig och sa du förstår väl att du ska ha den UTANPÅ och under inga omständigheter spruta det i ögonen!

Jag skämdes lite där eller ganska mycket faktiskt Skäms
    Hahaha! Men man kan ju inte säga att läkaren var så där övertydlig heller.....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-06 19:34:22 följande:
    Fast det är ju lite som kaustiksoda i ögonen. Inte lämpligt och det kanske en väldigt vuxen person (som jag själv) förstå utan förtydligande.
    Äh, alla kan väl inte veta allt =P.
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-05-06 20:52:08 följande:

På tal om mat.. Här grillade vi hemmagjorda hamburgare med bacon, ost och grönsaker.. Matkoma deluxe!

Och innan detta var jag på vattengympa.. Jag trodde nästan att jag skulle få en hjärtinfarkt.. alternativt flyga ur bassängen som en kork när vi körde med "gummi"-hantlar i vattnet...

Mums!

Vattengympa.... min läkare ville att jag skulle börja gå på vattengympa för att över huvud taget ha några muskler kvar, men, nehepp, jag var FÖR KORT! WTF, lixom, hur djupa bassänger har de egentligen?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!