• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-04-30 18:27:53 följande:

Jag är uttråkad. Funderar på att sätta upp arga lappar i tvättstugan, bara för att se reaktionerna. Vad tror ni om den här "Du som ollar torktumlaren, SLUTA GENAST UPP MED DET! Det är inte kul med knytblusar som luktar snopp!!!!
    Om du inte slutar kommer följande förbannelse träda i kraft "Du kommer att lida av inkontinens som yttrar sig i de mest obekväma sammanhang och din ollpinne kommer att krympa till en daggmask!!!"

Mig veterligen är det ingen som ollar torktumlaren, men det hade varit lite kul att se folks miner när de läser lappen. 

Fråga: Hur har du tänkt att få se reaktionerna? Spionkamera?
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-04-30 18:45:52 följande:
    Hm, tvätta kanske vore ett alternativ Drömmer
    Nä, det kommer väl aldrig någon när man tvättar.....
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee

Jag är så förbannat trött på livet!

Så nu har jag klagat av mig.

Yaoi?

• Aniiee
    Knall skrev 2015-05-03 15:00:09 följande:

Jag älskar när ett av mina facebook-inlägg blir ett diskussionsforum för abort vs. icke-abort....

Hade inlägget något alls med abort att göra?
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-05-03 20:19:31 följande:
    Jo, faktiskt. . En artikel om Busch- Thor's uttalande om abortfrågan..

En (oerhört) gudstroende bekant till mig började diskutera om rätten till abort eftersom det, enligt henne, används som "preventivmedel".
    Sigh......
  • Aniiee

I morgon ska jag spela Episode Duscae. Ni får kika in och heja på mig =P

• Aniiee
    Knall skrev 2015-05-03 20:53:40 följande:
    Jepp.. blev lite livat och hon blev sur när man använde ironi eller kom med fakta....
    Intressant människa. Ungefär som de som hänger på en del feeds jag kollar. Religiösa personer som försöker debattera vetenskap med vetenskapsmän =P
    Knall skrev 2015-05-03 20:54:39 följande:
    Uh?
    Ett tv-spelsdemo som blivit liggande som ska tas itu med. Jag ska live-streama på twitch.
  • Aniiee

Existerar vi?

• Aniiee

Ok, SE den här trailern! Awsomely wierd.

• Aniiee
    Knall skrev 2015-05-05 22:03:19 följande:

Nytt beroendeframkallande spel.. Cross Boss.. korsordsspel där man spelar mot andra....

Coolt. Personligen hatar jag såna spel (eh... påtvingat sociala spel), men älskar korsord. Så jag håller mig till mina amerikanska korsord. Men det är coolt för såna som gillar det.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!