• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2016-01-21 20:09:12 följande:
    Jag är som en hundvalp med andra ord?
    Yupp, som Trasselsudd!
    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Aniiee
    gilmore skrev 2016-01-24 20:30:50 följande:

Efter många om och men lyckades jag till slut hitta rätt mailadress kopplat till detta konto, vilken seger. Underbart att denna tråd fortfarande lever :)

Grattis! 
  • Aniiee
    Knall skrev 2016-01-24 21:11:15 följande:

Så.. då har vi bokat resa till Prag för oss och ungarna i maj samt en resa till Kroatien för oss alla i slutet av augusti!

Barnen har aldrig varit utomlands eller ens flugit, nu får de göra det 2 ggr i år. .

Sweet. Varning för extrem hetta i Prag i Maj.....
  • Aniiee

Dum-di-dum-dum-dum-duuuuuuuuuuuum,

You are the creators and the curators of your own lives
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2016-04-28 18:16:52 följande:
    Dumdidum? Dumbo!
    Äh, nu måste jag ju lägga till Dumbo i listan över 2 miljarder filmer jag måste se idag.......

Grrrrr.
  • Aniiee
    SportKostym skrev 2016-04-28 18:50:18 följande:

Hej alla..:) går jag vara med i sex dravlet?..:)

Du kan alltid försöka. Tråden är typ död.
  • Aniiee

Rant-warning!

Herrejävlar vad jag stör mig på att jag inte hittar saker/trådar som jag vet, VET, att jag har sett förut. Jag blir ta mig fan nipprig på det. Jag VET att jag har läst den där trdåen förut och jag VET att den som nu postat tråden (igen) antingen trollar eller... ja... trollar. Mend et är klart (nästan) ingen annan tror det, för folk har så inihelvete dåligt minne!!!!

End-rant.....

Så...... vi lever? Typ? Eller bara nästan?

In other news, nu i maj är Uncharted 4 obligatoriskt spel, The Lobster obligatorisk film, Kina har förbjudit erotisk bananätande på youtube, Elsa i Frozen behöver tydligen en flickvän (#GiveElsaagirlfriend) och jag har träningsvärl i samlbenet. 

Over and out.

• Aniiee
    S c h n a skrev 2016-05-09 22:30:49 följande:
    Vad handlade tråden om? Mitt minne är outstanding nämligen. På vissa områden.
    Det är tråden i KRs Ekonomidel som heter "Skuldsätta sig som 18-åring" som jag kan svära på att jag läst förr. 18åring som bor ensam i mor/farföräldras bostadsrätt, bara för sitt studiebidrag att leva på, bor "olagligen" i lägenheten (vad det nu betyder, mor/farföräldrarna vet ju om det....), tror att familjen ska hamna i fängelse om TS går till soc och vill ha hjälp.... Allt stämmer, förutom att i den andra tråden så var det även bekymer med att ha TS namn på dörren för att "om någon får veta att jag bor här utan föräldrar så kommer föräldrarna få skaka galler".

Som sagt, jag vet att jag läst det förr....
  • Aniiee

Ja, och ungen ska alltså ha bott där ensam sedan TS var 13.

• Aniiee
    S c h n a skrev 2016-05-11 11:46:18 följande:

Nej, jag ger upp! Min google funkar är antagligen inte vad den borde, eller så är den tråden borttagen

Jag tippar på det senare.

In other news, GBs nya Feast Snack bar var god =P
  • Aniiee
    S c h n a skrev 2016-05-11 14:51:47 följande:
    Den åt jag igår. Tyvärr var det en åksjuk stackare som spydde alldeles för nära mig och det förtog smakupplevelsen lite
    Ouch!
  • Aniiee
    Anonym (cem) skrev 2016-05-12 07:40:47 följande:

Goooodmorgon!!! Börjat dagen på bästa sätt! Gubben kom hem halv 6, han hade kört hela natten för han tycker att jag är så söt när jag vaknar 130 mil sen igår EM ! Fast han ljög för mig , han sa att han skulle sova på hotellet i Östersund !

Hoppas att alla får en bra dag!

Awww =)

Själv vaknade jag alldeles för tidigt av att hund nr 3 kom och la sig i sängen..... Det blir trångt!
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2018-06-29 17:35:40 följande:

Hej.

Ville bara ge ett livstecken, jag lever och är småbarnsförälder igen, sladdis yes, han är snart 5 månader.

Hoppas ni mår bra och har en fin sommar!

Härligt att se dig. Grattis =P
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!