• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jag lever... knappt. Men jag lever.

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Anonym (sperma) skrev 2015-04-18 14:48:29 följande:

Jag vill ha sperma!! Jag har lidit brist sen i Torsdags... :/

Stackare. Kanske är dags att gå till en läkare om din spermaproduktion har upphört.....
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-04-18 15:31:23 följande:

Härligt för det var väl lite väl dött här som det var.
    Solig

Nu har jag lite nostalgitripp - jag äter skogaholmslimpa och dricker oboy.
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-04-18 16:00:38 följande:
    Kram!
    Kram på dig själv! Det behövs ibland....
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-04-18 18:36:53 följande:

Jag är överkåt och mannens bästa kompis är här över helgen... Hans snygga kompis.. riktigt snygga...

Och jag har livliga fantasier.. lite väl livliga.. jag behöver hjälp.....

Tänk på hur han skulle se ut vid 95.... Oskyldig
  • Aniiee
    Schnaa skrev 2015-04-18 20:25:50 följande:

Jag gillar att du är så lösningsfokuserad, Aniiee.
    Solig
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-04-18 21:50:03 följande:

Min mans bästa kompis är världens gulligaste , trevligaste kille (näst efter mannen då. )

Och HAN skulle aldrig göra något heller..

Jag tycker att han är snygg.. Det tycker jag även om Dylan McDermott.

Min man tycker att Scarlett Johansen är snygg.. Ingen av oss knullar andra för det..

Fantasier är fantasier... det ger extra krydda i vardagen...

Nej, det är det inte Skrikandes Om ens man sneglar åt fel håll och det råkar sitta en kvinna där så ska man DUMPA! Det har jag lärt mig på FL.
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-04-18 22:01:30 följande:
    Jamen, precis! Och onanera... OTROHET!!!!
    Onanera!?! Strängeligen förbjudet. Bara TANKEN på att göra sånt är grund för omedelbar dumpning.
  • Aniiee

Jag tror dessutom att det är otrohet att tala med sin chef av motsatt kön. Vet inte.... måste nog fråga FL-folket om det är ok.....

• Aniiee

Bah! Ungarna har hållit disney-karaoke hela kvällen, så nu har jag typ alla disney-låtar någonsin på hjärnan.....

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!