• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Pillare skrev 2015-04-05 20:23:28 följande:

Märkligt hur man blir sjuk alltid när man har lov..
    Det är för att man har tid att känna efter =P
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Anton Chigurh skrev 2015-04-06 08:35:52 följande:
    Hmm, det finns många anledningar till att du är en av mina ab...so...luta favoriter, Aniiee.
    Detta är en av dom.....Hjärta

Kram //Anton
    Solig Man har sina ljusa stunder =P
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Pillare skrev 2015-04-06 12:06:04 följande:
    Och molniga stunder...
    Det med =)
  • Aniiee

Jag känner mig... hög..... dags att dra ned på allergitabletterna... =P

• Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-04-07 19:34:33 följande:
    Aniiee skrev 2015-04-05 18:20:47 följande:

Ok, officiellt knäpp. Tittade ut, såg ett moln och tänkte: Titta, en penis.

Joråsåatte......

Rätt uppfattat, Fjäril'n. Presenter är i och för sig skoj, men inte guldarmband så tidigt i ett (eventuellt) förhållande, liksom. Hade blivit så nöjd och glad om det hade varit godis i ägget. 

Imorgon åker jag till New York och den där jäkla flygresan tar ner mitt humör rejält. Måste det ta så lång tid år 2015? Känns väldigt 1984 att behöva skumpa runt i luften över 8 timmar. Är det miljömupparna som sätter käppar i hjulen? Funderar på att testa ett socialt experiment och säga till stolsgrannen på planet att "häromdagen såg Aniiee en penis på himlen". Bara så där. Blir kanske roligt en liten stund i alla fall...eller inte.

Har du tur så blir det jätteroligt. Jag flög en gång mellan MSY och LAX, var lagom trött och irriterad på en kompis och hävde ur mig "jävla dockknullare" på renaste tokyoitiska. Bara som helt random svordom. Stolsgrannen höjde på ögonbrynen och först tänkte jag att hon bara stört sig på att jag talade för mig själv. Men så säger hon, på japanska "Jo, men det är nog bättre att han har knullat en docka och inte en annan tjej."

Jag skattade i säkert fem minuter, förklarade att jag bara svor och det inte var "på riktigt", hon skrattade i säkert tre minuter och sen hade vi en väldigt trevlig 4-h flight, och ytterligare 6 års (fram till nu och onward) vänskap.
  • Aniiee

Jag måste säga att jag har en underbar, helknäpp flickvän. Hon propsade på att laga mat idag. Gryta med nötbog, chili, lime, diverse rotsaker..... Har jag sagt någon gång att hon inte kan laga mat? Well, hon lyckades laga denna gryta - utan att skala rotfrukterna och utan att skrapa ur chilin..... Solig

• Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-04-07 23:23:56 följande:
    Opposites attract?

Det där hade nog kanske jag också kunnat lyckas med...
    Uppenbarligen =P
    Schnaa skrev 2015-04-08 00:09:43 följande:
    Jag bondar lite med din flickvän här..
    Solig
    Knall skrev 2015-04-08 13:07:02 följande:
    Men, så söt! Hon försöker ju i alla fall!

Barnens mammas pojkvän kan inte ens göra sockerkaka på påse....

(Jag kan iofs inte göra sockerkaka alls...)

Min flickvän har lyckats med konststycket att explodera ägg för att hon lät de koka torrt... Hon är en typisk sån där "äggen är ju hårda, så då måste de ju koka länge för att bli mjuka." Noll koll i köket. Men det går framåt i alla fall.... =P
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-04-08 16:19:53 följande:
    Haha! Den bedriften har inte jag lyckats med än i alla fall! Och då är jag ändå "nybörjare" på att koka ägg..

Däremot så är det ingen idé att låta mig hushålla med blommande växter.. Jag tar död på en kaktus efter någon vecka.. för att inte tala om orkidéer...
    Me 2. Laga mat kan jag, men jag kan ta mig tusan inte sköta om en blomma. Slängde ut kaktusen i förrgår och planterade lite tomater istället. De får kanske leva... en vecka eller så....
  • Aniiee

Snabb fråga:

"Will you be forgiven when the cold grave has come?"

eller

"Why change the past when you can own this day"

Solig

• Aniiee

Hej, cem, btw! Kul att se dig igen. Hoppas du får ordning på huset och på ungarna, så det inte är något allvarligt.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!