• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schnaa skrev 2015-05-20 21:43:26 följande:
    Lägg av
    Oh, förlåt Solig
    Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-05-20 23:08:47 följande:
    Jepp! De måste ha haft väldigt roligt åt mig stundtals...

Blir första gången för mig.. Det ska tydligen vara otroligt vackert med all arkitektur och historia! Längtar!
    =P Alltid intressant att höra i efterhand hur helskum man är hög på smärtstillande.

Prag är absolut en av favoriterna bland Europas huvudstäder för mig. Plats 3 för att vara noga. Glöm inte att äta på U Buldoka (pub), CrossCafe (coffeshop, kedje- som typ starbucks, fast de finns i princip bara i prag), Bageterie Boulevard (fastfood)  och Kavarna Prazina (kafé)
    Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-05-20 23:31:41 följande:

BTW. . Jag var/är helt klart allergisk mot patientarmbandet jag fick...

Ser ut som att det satt för hårt. Jag brukar få så där om det sitter för hårt och det är varmt eller fuktigt. Utslag.... på med lite is och kortisonsalva om du har, annars typ helosan eller sådant.
  • Aniiee

Jag har snuskig fantasi idag, uppenbarligen..... Ett antal sjöar i västra götaland ser ovanligt erotiska ut.....Skäms

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-21 22:24:00 följande:
    Erotiska sjöar låter trevligt.
    Btw. Gillar din sidfot
    Visst gör det? Titta efter själv om du törs. Och har lika skruvad fantasi som jag...

Ja, den är lagom självironisk, min sidfot. Kunde inte låta bli.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-22 19:43:04 följande:

Har alla skaffat sig ett liv???

Knappast. Tvärtom är jag ovanligt död idag. 
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-22 19:55:14 följande:
    Hm, fredag. På söndag är du människa igen Solig
    Ja, fredag idag. På söndag kanske jag är människa igen. Om pollenhalten minskar, för den är jobbigast just nu. Dessutom är pollen + cytostatika en oerhört crappy kombo.

Jaja, jag får stänga alla dörrar och fönster och.... spela TV-spel? Se en serie? The Witcher 3 har ju kommit, så.... Eller så ska jag skriva.

Fråga: Vad tror du blir bäst, berättelsemässigt? Vild flykt (mestadels under skratt) från stadsvakten, för att bli arresterad och släpad till häktet i halva stadens åsyn, eller ett mer tyst, stillsam arrestering i hemmet och mer ouppmärksammat förande till häkte?

Kan inte bestämma mig.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-05-22 20:33:45 följande:
    Alternativ ett. Mest för att det påminner mig om serietecknaren Francois Bourgeons album.
    Ok, får bli så =)
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-05-22 21:12:09 följande:
    Typ!

Nädå... Bara grymt omotiverad just nu. I morgon måste jag röja i det bombnedslag som kallas barnens rum... Jag vill inteeeee!
    Varför gör de det inte själva?
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-05-22 21:19:15 följande:
    Jag är skyldig till att det är ett bombnedslag just nu... :-P
    Ja, DÅ får du skylla dig själv =P
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!