• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Smecker skrev 2014-06-10 14:25:52 följande:
    Ägg och bacon utan ägg och bacon?
    Eftersom det finns både äggsubstitut som man kan blanda med vatten och steka som"ägg" och vegetariskt bacon (?!?!) så är ju det en helt möjlig möjlighet....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee

Bravo, Aniiee! Glömma en glasform på en spisplatta, påslagen på högsta i timmar! Skrikandes Tur att jag inte fick glasskärv på mig när glasskålen gav upp och gick i tusen bitar.

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee

Och tur att ungarna inte är hemma Spöke

• Aniiee
    Anonym (cem) skrev 2014-06-10 19:23:09 följande:
    Kors i taket, jag har lagat mat ikväll fast sambon är hemma!! Är nog första gången smile2.gif
    =P Låter nåt det! Vad blev det?
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-10 19:44:07 följande:
    Jag har fått en släng av analysis paralysis och det går inte över med honungsvatten. Får nog bli sängliggande resten av veckan. Gråter 
    Jobbigt Rynkar på näsan

Testa med en kanna vatten med ahllonistärningar iställlet, så går det kanske bättre.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-10 19:49:55 följande:
    Går det lika bra med ojrdgubbistärningar?
    lol =) Sorry Skäms

Hallon, jordgubbar, blåbär, björnbär, vinbär, lingon, mango, whatever. Everything goes =P
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-10 20:33:20 följande:
    Åh, nu blev jag sugen på fruktsallad! Drömmer
    Tungan ute
  • Aniiee
    Anonym (cem) skrev 2014-06-10 21:46:25 följande:

Falukorv i ugn med en cf, ketchup, tomat, ost röra i kokt blomkål, sallad och dottern fick även stekt färskpotatis!
    Gott!
    Jaded skrev 2014-06-10 21:50:42 följande:

Kan ni alla sluta prata om mat. smile8.gif
    *dör*
    Äh, gå och ät nåt.......

*tar en marianne*
  • Aniiee
    Anonym (trosa) skrev 2014-06-10 22:02:00 följande:

Men jag vill bara ha sånt som inte finns hos mig. smile4.gif
    Bummer...... då får du dricka vatten och drömma att det är chokladmjölk Solig
  • Aniiee
    Anonym (Batterikatten) skrev 2014-06-11 00:42:49 följande:
    Ja, dörren är olåst för det mesta så det är bara att kliva in. Som min älskade mormor alltid sa: finns det hjärterum så finns det stjärterum. Klok kvinna hon var.
    Mycket klokt. Det sa min mormor också. Hon sa även "Inget kalas utan kras" och "hellre ge med varm hand än kallt hjärta".

Men sånna ordspråk och mentaliteten bakom verkar vara på utdöende, tyvärr....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!