• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Det blåser på månen.....

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee

Jag glömde posta den här förut........

Tugga på den ni, alla vackra kvinnor i tråden =P
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-05-27 08:54:17 följande:
    Har du tips på något spel som skulle kunna passa min nalle?   Eftersom han bara är 3 år gammal får det inte vara för läskigt eller avancerat.

Absolut har jag det! Pettson och findus-spelen Solig Eller kanske, kanske little big planet,  men det kan vara lite läskigt.
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-27 17:13:30 följande:
    Underbar röst du hade, verkligen! Trevlig och förtrollande...man kände lite wow över den!Skrattande
    =) Tack Solig
  • Aniiee

Vet ni vad jag just insåg? Idag är det nästan 30 år sedan min storebror dog, nästan 29 år sedan min morfar dog, nästan 25 år sedan min farmor dog, nästan 10 år sedan min mamma dog och nästan 8 år sedan min mormor och min pappa dog. ALLA dig i antingen maj eller juni. Creepy.......

• Aniiee
    Anonym (cem) skrev 2014-05-27 19:43:34 följande:

*kram*
    Solig
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-05-27 20:27:52 följande:
    Fick ett charmerande mail i morse.... phpXS9Zck91198.jpg
    Tänk, jag får aldrig sånt i min inbox....... *avis*
  • Aniiee

Jag hade ett bamse-spel när jag var liten, banan var pusselbitar,och så var det några kort..... minns inte riktigt, men.......

• Aniiee
    lille Birger skrev 2014-05-27 22:59:31 följande:
    De första gångerna nallen spelar bamsespelet kan ju jag sitta med honom ifall han skulle bli rädd:

Ok. När började du spela datorspel?
    Om ett lastgammalt original-Donkey Kong räknas så.... när jag var 4... Om det inte räknas så..... när jag var 6.... Det är 25 resp. 23 år sedan =P
  • Aniiee

Jag är slut. Bara så ni vet......

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!