• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-06-15 18:34:50 följande:

Mysigt!

Min mamma var hunduppfödare i många år, vi hade även katter, häst, kaniner, landsköldpadda och majsorm.... smile5.gif
    Solig

Vi hade inte katter, jag fick inte rida eller ha kaniner =( Jäkla allerigier. Men jag hade en kompis som hade massor med ormar (eller, ja... hennes storebror, egentligen.) Hon hade med sig en majsorm till skolan en gång. En sköldpadde flyttade runt en del i bekantskapskretsen. Tyckte lite synd om den.
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee

Så, tillbaka. 

Birger!

Jag har bara spelat WoW och Mass Effect lite i helgen. Jag håller på att samla på mig alla trailers och minatankar om E3 som var i veckan, som jag ska göra youtube-video om. Nästan heltidsjobb, detta =P Men nu har jag massor med spel i kommer-snart-kalendern.

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-15 18:36:35 följande:

Skönt! smile6.gif
    Oh, yes.....  Varför ska mitt huvud bete sig illa hela tiden? =/
  • Aniiee

Nu... har jag udda låtar på hjärnan..... All for one ur Barbie & the three musketeers. Inte ens den sexiga versionen med brian adams, alltså, utan en jäkla BARBIE-låt....... Ugh Spöke

• Aniiee
    lille Birger skrev 2014-06-15 22:22:09 följande:
    Oj Förvånad det verkar vara hetsigt att hinna med alla spelen. Är du med i ett sånt där gille också när du spelar wow?
    =) Nä, så stressigt är det inte. (Säger jag, som har 100 spel på back-log... hehe....) Jag är med i ett par stycken gillen (guilds, vi pratar extremt mycket svengelska i de här svengarna =O) Ungefär 3 på varje server, 5 servrar 10 alts på varje server. Raidar kanske 3 gånger i veckan, bara, gör mycket grunt-jobb nu (levlar alts och farmar materials.)

Någon som behöver en ordbok än? Solig
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-15 23:03:15 följande:
    Horde eller ally?
    Båda Demon
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-06-15 23:29:34 följande:
    När min bror spelade WoW hade han det inte lätt. När han kom hem från jobbet hade han typ 20 minuter på sig att äta, sen springa till datorn och raida, eller vad det nu var de gjorde, till klockan 12 på natten. Sen direkt från datorn till sängen varje vardag. Plus att de spelade jättemycket på Söndagen också.
    =) Det var förr i tiden. Sånt har jag inte tid med längre. Men förr kunde man sitta i 72 timmar i sträck, bara springa lite snabbt på toa eller till köket. Sova var för gröngölingar..... 
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-06-15 23:39:14 följande:
    Nallen förstod inte nånting av det du skrev. Han sitter som ett frågetecken och kliar sig i huvudet.
    Haha, jag förstår det. Solig Stackars Nallen. Ska jag förklara?
  • Aniiee
    D W skrev 2014-06-16 10:57:26 följande:
    Den har jag tänkt se men det har inte blivit av ännu smile1.gif

En annan favorit är Rupan Sansei, animen har bra musik av Yuji Ohno tycker jag

" target="_blank">

Ses på egen risk...... helst med hörlurar och barnen i säng och maken 10 mil  hemifrån. Fördragna gardiner är också bra.......

Jag älskar Rupan Sansei =P Men idag ska jag se Monochrome Factor. Och Gakuen heaven. Och kanske lite Death Note...... Så inte så mycket yaoi idag. Får se om jag lyckas klämma in lite Junjou Romantica också.....

*busy as a bee*
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-06-16 14:04:31 följande:
    Equilibriums nya album har ju också kommit.
    " target="_blank">

Nallen verkar vara ganska yr i huvudet efter att ha headbangat hela förmiddagen.

Nejmen, Nallen! Akta huvudsaken.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!