• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-06-13 02:21:59 följande:
    Ja, jag är aldrig ensam på en konsert, film jag längtat efter eller ens ensam om att se tv-serier jag gillar eller ensam om att läsa de böcker jag läser, det finns tom de som säger att de har samma favoriträtter, aldrig får man vara unik Skrikandes
    =/ Stackars. Så får bli lite mer out there....
    Brunhilde skrev 2014-06-13 02:23:55 följande:
    Nä, nu ska jag knyta mig och det ska jag göra alldeles mol alena. Det kanske finns hopp ändå smile2.gif
    Yay!

Gonatt. Jag ska lösa ett korsord och sen sova.
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-13 16:38:32 följande:

Jag har barikerat dörrarna, grävt en vallgrav kring huset och satt 3 drakar på framsidan och 4 på baksidan.. flankerna vaktas av tvåhövdade troll! smile2.gif
    Låter smart tycker jag.
    Knall skrev 2014-06-13 16:43:43 följande:

Oh, I envy you..... NOT!!!! smile2.gif
    Nej, det gör nog ingen. Men ungarna och deras kompisar har kul med Mario Kart 8 på 100-tumsduken =P
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-13 17:07:06 följande:

Haha! Ja, då är de ju i alla fall sysselsatta! smile2.gif

Åh! Säg inte det till min man! Då kommer han att tjata om samma! smile2.gif
    Solig
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-14 16:14:11 följande:
    Har promenerat, handlat och cyklat.. har därmed fått ett härligt skoskav..
    Dålig som jag är på att äta så fick jag i mig 3 stycken grillade kycklingben och en Modal kolsyrat vatten med hallon/ grapefrukt smak... det är det första och enda jag fått i mig idag.. hittills... smile2.gif

Har köpt hallon, jordgubbar, en halv vattenmelon, granatfrukt och grädde. Ingen aning vad jag ska göra, men blev så sugen! smile2.gif
    Köpte visserligen mascarponeost så jag skulle ju kunna göra glass... hmmmm.... smile5.gif
    Låter nåt det!

(Granatäpple, heter det.... *nit-picking*)

BTW, slänger ut en dum fråga: Vilka 3 manliga skådespelare har härligast röst? (peta själva in vad ni vill i ordet "härligast"....)
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-14 19:44:34 följande:

Men, åååååh!!!! Granatäpple heter det ju!! smile8.gif Grejen var att jag bara kom på namnet på engelska först så det var väl förvirringen... smile5.gif

Har gjort lchf- glass nu med mascarpone. . Bara för att inte vara sugen alls när den är klar nu... *suck*

Hmmm.. Svårt...

1. Alan Rickman
    2. Christopher Walken
    3. Jeremy Irons

(Utan inbördes ordning)
    Lol! Så kan det gå! och.... Så kan det gå! Gott med glass. Jag är ju så där otäck att jag har en stor B&J's på lut i kylen...... 

Jag smälte lite nu....  alla tre herrarna har ju underbara röster.
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-15 00:11:14 följande:
    Det är helt normalt att börja storstäda kl tolv på natten, va? smile9.gif
    Absolut. Då är jag oftast som piggast. Och tar ett ryck i bombnedslaget.

Ser ut som om ett pappersverk har exploderat här.... varje dag....
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-15 00:38:05 följande:

Det mätks att vi har katt.. och att det bor barn här samt en man som förlägger diverse småpryttlar överallt.. smile2.gif

Kikar på Twilight mellan varven.. måste Bella se så lidande och döende ut hela tiden? smile9.gif
    Tungan ute

Eftersom Bella inte har någon personlighet, så...... hon måste nog vara både döende och lidande. Blir lätt så när man inte har någon persolighet of your own....
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-15 00:52:53 följande:

Haha!! Inte konstigt att Edward gillar henne.. hon är redan levande död.. smile2.gif
    Solig
  • Aniiee

Man ska fan inte titta på Animal Cops. Man blir bara bipolär av det...... (sorry...... menar inget ont....)

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!