• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

lille Birger skrev 2014-06-11 09:17:14 följande:
    En varm tass går också bra:

Absolut Solig
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-11 15:24:31 följande:

Här är det mulet och duggregn, men varnt och kvavt som satan.. Behövs en riktig åskurladdning! smile8.gif
    Ja, tack!
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-11 16:42:46 följande:
    Jag fixar urladdningarna inomhus... smile9.gifsmile5.gif

Ibland är livet bra najs! *kroppen spritter av vårkänslor* smile1.gif
    Det låter härligt tycker jag=P
  • Aniiee

Ok, let's starta gräl nr 2 på FL för dagen =)

Jag är visst på dåligt humör...... you have been warned Demon

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-11 20:38:14 följande:
    Vad ska vi gräla om? smile2.gif
    www.hark.com/clips/ynjbqtzcgt-9000-series
    Scary....

Men vi ska inte gräla, jag grälar redan med Lillenora i en tråd om ett hus hon ville ha och Anonym (vadhonnuheteridendärantivaccintråden). Du är för skön och för vettig att gräla med  =)
  • Aniiee
    Anonym (cem) skrev 2014-06-11 20:49:56 följande:

Det regna i 20minuter, så fick bara in lite Hö smile4.gif resten blev förstört! Som tur så ha vi några hektar till att slå.
    Nej! Jobbigt.

Hoppas resten klarar sig från alltför mycket regn.
  • Aniiee

Jag kanske borde gå och spela Mortal Kombat eller nåt så jag får ur mig lite agressioner......

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-11 20:58:27 följande:
    Du bråkar med en Lillnora om ett hus ? smile2.gif
    Nu får du faktiskt länka (garvar redan vid bara tanken på hur det skulle kunna låta)

Tack för komplimangen, men jag kan bråka riktigt ordentligt ifall man retar mig tillräckligt mycket.
    Ok, ok, jag kan väl länka lite....... Säg gärna in ärliga mening när du har läst. Lovar att jag inte blir sur om du håller med rätt person {#emotions_dlg.djavulsk} (Men ärligt, liksom, rätta mig om jag har fel, jag lär mig gärna....)

Jag och Lillenora grälar om ett hus.....
  • Aniiee
    Anonym (cem) skrev 2014-06-11 21:39:23 följande:

När man ha slagit gräset( dvs klippt gräset som ni stadsbor säger smile5.gif ) så ska det torka i några dagar och när gräset har torkat till hö får det inte bli fuktigt igen gör sen när det torkar blir det mögligt och dammigt!
    Enligt den här stadsbon är det skillnad mellan att klippa gräs och slå gräs. Men det är ju bara lilla jag
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-11 21:42:49 följande:
    *dunkar huvudet blodigt i bordet* Nej, det verkar som det är någon fluffigare värld liksom. Ska läsa noggrannare senare ikväll, när jag har mer tid. 
    =) På egen risk......
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!