• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-05-11 02:01:50 följande:
    Hahahha detaljbeskrivning är jag duktig på. Fanskapet kan ju stå för förmedlandet av helhetsbilden. smile5.gif

Nu soffa för den pudding som skall smaska pudding.

Choklad borde ger till alla singlar av staten, en viss mängd i veckan. Goda endorfiner är bra endorfiner och glada människor är att föredra framför citrusvaginor.
    Jag borde få hedersomnämnande då. Jag lassade just på min nyblivna singelväninna (hon är nybliven singel alltså) massor med Lidtchoklad.
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-11 02:06:29 följande:
    Hallå...vad snackar ni om?
    Trodde vi snackade choklad, sen rätt vad det är blir man någon jävla avelstjur...
    Jag löser korsord....punkt!Skrattande
    Venne riktigt, men kanske lte det att man ska göra det man är bäst på...
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-11 02:11:27 följande:
    Jag är värdelös på båda...kvinnorna skriker och stönar hela tiden...något måste jag fel?{#emotions_dlg.djavulsk}
    Sen korsord...ja det det är inte lätt...ser ju så jävla dåligt!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Åter igen får jag nog ge rådet att läsa en bok, det hjälper dig att tolka både korsorden och kvinnornas rop. (ropar de "hjälp mig" borde du kanske släppa dem lösa omedelbart dock)
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-11 02:17:16 följande:
    Har aldrig hört ett hjälp...men samtidigt är jag lite Lomhörd med!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Att åberopa Gud är tydligen helt normalt har jag hört...
    Men du kanske ska vara lite mer lyhörd.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-11 02:20:04 följande:
    Gäller det även när de säger meningen oh lord help me.....

Säger man OMG they killes Kenny så brukar förövaren helt glömma av vad han håller på med och istället fnissa hysteriskt oh dra fler soutpark citat och innan en timme har gått sitter man i soffan med en kopp te, kollar på the big Bang theory och garvar ihop och våldtäkten är sedan länge glömd!
    Hm, nu är jag inte riktigt med. Om man mot förmodan skulle para sig med någon förutsätter jag att båda är med på det hela. Fungerar inte riktigt om bara en har sex med den andra, då är det nog inte ens sex, utan bara maktutövning. Ensidigt sex är enligt min syn onani, du kan utföra det vid sidan av någon annan, men aldrig med någon annan.

Oavsett hur sexakten ser ut ska man vara överens om premisserna.
  • Brunhilde

*slår händerna för pannan och dunkar det blodigt i skärmen* Jo, alltså nej Big Bang Theory ursäktar inte allt, oavanstående jag skrev gäller och de som ropar "hjälp" är nog kanske inte med på grejen, de får vända sig till lämplig instans omedelbums!

• Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-11 02:33:07 följande:

Åh, trodde det var Häckis stopp-ord som avslöjades här.. Tyst
    KattÄpple
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-11 02:44:01 följande:
    Mja, det är ju svårt ord att feltolka och inte så smart att utropa av misstag med tanke på grannar osv.
    Nej, det vore hemskt dumt.
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2014-05-14 23:46:52 följande:
    Manual!? Facit delas ut när det är för sent vet du väl.

Iaf om högre makt har någon humor...
    Helt fel! Det vet väl alla att man läser manualen först innan man börjar mickla.
    Annars kan det ske hemska katastrofer, kortslutning, översvämning eller i värsta fall totalt sönderfall och så måste man åka och köpa en ny och då är det bara att börja om
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!