• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-05-17 13:20:23 följande:
    Jag vill ha en sån klocka istället för min som säger det är helg, ingen skola, russin är lämpligt snacks för sexåringar på morgonen så mamman kan ligga kvar i sängen hela förmiddagen *suck*

Varför är jag så jävla trött hela tiden???? :-/ *ogillar*
    Jag har nog aldrig vaknat riktigt utvilad (eller så var det så länge sedan att jag inte kommer ihåg det).
    Ett relativt nytt problem är att jag har svårt att somna, förr somnade jag innan huvudet träffat huvudkudden. Sjukt jobbigt.
  • Brunhilde

För länge sedan, i en tid av brun manchester beskrev man kvinnlig orgasm "som en nysning, men mycket skönare"  

• Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-05-17 18:04:53 följande:
    Lol, vackert....
    Tur att jag fick den informationen, hade aldrig gjort den kopplingen själv annars
  • Brunhilde
    Anonym (Grottis) skrev 2014-05-17 19:24:46 följande:
    Haha...gullefjunTungan ute...okej, läskigt iaf med ditt nick!Spöke
    Ja faktiskt har jag det, är samma samma...
    Jag gillar olika även om man inte orkar och hinner att kommentera allt och alla.
    Det var bättre förr då nya kom in och höll tråden levande och gav tråden och en energi, menar naturligtvis inte att dom som är i den är tråkiga utan att det blir enformigt ur mitt perspektiv, tror den klarar sig utan mig iaf. Dock så är jag sporadiskt inne så helt borta är jag inte.Flört
    Trots allt det är ju bara en tråd på internet, så vad gör det om hundra år!Skrattande
    Gullefjun

• Brunhilde
    Anonym (Grottis) skrev 2014-05-17 19:47:54 följande:
    Haha ja det är hemskt!Skrikandes
    Öm gullig som öm söt är vad jag är på Familjeliv!
    Fatta vad detta tär på mitt manlig ego!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Värdelös låt, kul att någon gillar att gotta sig i eländet!HjärtaFlört
    Du säkert jättesöt och alldeles bedårande. {#emotions_dlg.flower}
  • Brunhilde

Jag är hungrig! Kom på att jag glömt äta sedan igår vid den här tiden typ. Sitter och bildgooglar Japanese cooking och dreglar hejdlöst.

• Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-18 12:52:27 följande:
    Jag med, vrålhungrig! Uh! Jag orkar dock inte ens googla maten.
    Det är ok. Det hjälper inte att googla den i det här fallet. Har skickat ut ett gäng lakejer för att inhandla något ätbart skräp.
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-18 13:58:59 följande:
    Jag vill också kunna skicka folk. Gråter Vad blev det? Drömmer
    Donken *rap*
  • Brunhilde
    Anonym (PPP) skrev 2014-05-18 14:07:44 följande:

Grottis mitt sötaste lilla gullefjun, det kan inte vara lätt att va så eftertraktad smile5.gif Nej jag är inte en av dom, men jag vet ett hörn i mitt garage där du skulle kunna sitta så fint så fint, och jag har en gagball som matchar din ögonfärg smile5.gif
    Handbojor med rosa fluff?
    Släng in lite tyskt och lite läder, så skulle jag nästan tro att jag författat det själv
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-18 15:02:50 följande:
    Nu är det mycket spännande känner jag. smile2.gif
    Då är det dags för de obligatoriska jävla popcornen då *räcker över skålen*
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!