• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-05-19 22:14:37 följande:
    Dert är väl trevligt med komplimanger. Jag fick en idag av 5-åringen: "Du ser ut som du ska trilla ur sängen snart."

• Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-19 22:43:36 följande:
    Kan ej öppna smile3.gifGråter
    Meh, är det sådana däringa halvätna äppleprodukter eller?
    Måste jag lägg upp glassen
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-05-19 23:17:43 följande:
    Ja, kloning kör vi på! I tankar, så ingen behöver vara gravid!

Det vet vi inte än. Vi får ta det som det kommer. Jag tänker inte dö än på några år i alla fall =P Det har jag bestämt.

Scrubs kan ju vara kul ibland =P

Light:

Fast om jag minns rätt var det ganska mysigt att vara gravid. Det största problemet jag hade var att jag var konstant hungrig. Lyckades bli utslängd från en buffé för att jag åt för mycket  
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-05-19 23:55:49 följande:
    Men aj då! När jag var gravid sista gången åt jag bara satsumas. Inget annat dög.
    Har inte varit det så ofta, men satsumas i nio månader och endast satsumas låter inte riktigt som en varierad kosthållning Obestämd
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-05-20 01:00:34 följande:
    Inte jag heller. Det är klart att jag åt annat också, jag överdrev lite. Men det var satsumas jag var sugen på. Dock slutade den graviditeten efter 23 veckor =( Första och enda gången jag faktiskt ville vara gravid innan jag blev det....
    Beklagar
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-20 01:56:33 följande:
    Arghhh! Jag hörde en snutt av en låt jag bara blev så himla tvungen att hitta, och när jag fann den två timmar senare här nu så är ju texten inte alls som jag trott. Nåväl, jag bjuder er på den istället:
    " target="_blank">

God natt.
    Så du tänker gå och lägga dig mesigt tidigt ikväll? Själv har jag fastnat i pinterest food-avdelning. Det blir nog till att dygna om jag ska hinna kolla in allt intressant.
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-20 02:30:03 följande:

Jag bangar verkligen att dygna igen, så absolut inte min grej. Dessutom har min mobilladdare gått sönder idag och jag sover hos min kära mor, så jag måste ju hushålla med batteritiden här smile8.gif Men jag tycker du ska unna dig ett dygn vid Pinterest
    Nä, jag bangar nog med. Är för gammal för att dygna och känns lite mesigt att sitta och dricka te och läsa matbloggar.Det borde iaf vara lite mer hc om det ska vara värt det.
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-20 02:35:42 följande:
    Nepp nu ska jag tryna vidare...
    Likt en minigris på moln...

Nöff nöff!Skrattande
    Tryna på du. Dröm sött om fluffiga rosa grisar!
  • Brunhilde

Funderar på om jag ska skaffa en get eller en koloni utsvultna mördarsniglar som kan hålla efter ogräset i min trädgård Obestämd

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!