• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2014-05-20 15:42:09 följande:

En hyresvärd jag hade lånade ett par hästar som fick beta av det hela.. smile2.gif
    Får överväga det hela för alla mördarsniglar jag hittat verkar mätta och slöa. Ska man ta in hästarna över natten? Det kan bli lite trångt med både folk och få här inne.

Dessutom är jag superallergisk mot hästar och så är de stora och lite läskiga. Obestämd
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-20 15:57:44 följande:

Men man kan rida på dem till Ica. Har jag läst på FL. Man får inte glömma att koppla de bara.
    Det är ju iofs en fördel. Fast det blir fasligt mycket att bära på med både varor och stege.
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-20 16:02:54 följande:

Jag tänker sådan därn klövjeväska att hänga på pållen men det är möjligt att jag är för optimistisk här.
    Du glömde stegen.
  • Brunhilde
    Anonym (cem) skrev 2014-05-20 16:28:58 följande:

Du kan ju köra hästen!
    Då behöver jag ju en ratt!
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-20 16:45:06 följande:
    Hallå tråden hör du mig? smile2.gif  
    Tyvärr har jag enorma problem att komma in bland er underbara människor och lägga mina meningslösa inlägg...
    Så då vet ni varför...
    Kanske lika intressant som en vit halvårsgamla hundruka i vårsolen...men ni kan ju låtsas som att ni bryr er! smile2.gif  
    Vågar jag fråga vad en hundruka är?? Obestämd

Vad består dina problem i? *tar på mig vit rock och glasögon, sätter upp håret i en stram knut, block och penna i högsta hugg*
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-05-20 16:47:00 följande:

Det är bara att montera mellan hästens öron!
    Biltema vettu!
    Perfekt! Undrar om de har en på Kjell & Co. Frågan är nu bara var jag monterar växelspaken och bromsen.
  • Brunhilde
    Smecker skrev 2014-05-20 16:55:45 följande:
    3 hästkrafter:

Förbannat innovativt! 
    Nu ska jag bara hitta tre medgörliga åsnor och en traktor.

Kom och tänka på den här:
    Chunkadirt – Tractor
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-05-20 16:56:07 följande:

Claes Ohlson KAN ha.. Växelspaken vid hästens högra skuldra och bromsen får du montera i sadelknappen!
    Nu blev det lite för hästtekniska termer jag inte riktigt förstår här känner jag.
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-20 17:15:12 följande:
    Ta den i munnen. Hur svårt kan det vara?
    Vet du hur stor stege jag har??? Den är mycket större än något jag vanligtvis har i munnen
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-05-20 17:35:32 följande:

Hästens axel och ploppen som sitter längst fram på sadeln.. Annars rekommenderar jag dig en kusk... smile5.gif
    Ja tack! Det tar jag gärna. Är han TDH? Drömmer
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!