• Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-09 20:12:50 följande:
    Haha...jo för mig men är rätt säker att en hexa behöver lite mer oväsen!Skrattande

Hur är det med Hillbilly prinsessan da?Solig
    Du tänker visst på sex.

Tack, bra faktiskt, Jag vägrar göra ett dyft ikväll och ska bara ligga under mitt täcke och lyssna på regnet,

Hur står det till med den arbetande handen idag då?
  • Brunhilde
    Anonym (cem) skrev 2014-05-09 20:22:59 följande:
    Satan!!! Dubbelbokat två evenemang imorgon!!! 9.30-12.30 på första stället och andra stället 10-15! Kan nån skicka hit en kloningsmaskin? Behöver några exemplar till av mig själv!
    Helt ärligt, så tror jag inte det är så bra att klona dig just i det här skedet av ditt liv. Tänk dig själv 10 stycken amningsförvirrade cementare som springer runt och dubbelbokar saker för dig. Vilket kaos det kommer att bli!
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-09 20:37:51 följande:
    Var sjukt härligt att bara sitta där en stund. Har vart på språng hela dagen, på sjukhuset hos dietisten, sen passat barn och sen hos kompisen. Kom hem vid 18. Kompisen vill att jag kommer bort och baljar vin men jag dog lite. Funderar på att sätta mig och kolla på serier och mumsa chips och vila hjärnan. Vart mkt denna veckan. Fått mina diagnoser och tja det har malt runt en del i kolan. För en gång skull är jag lite glad för att det är barnledig helg. Nästa veckan är jag tvåbarnsmamma mån- tors. Spännande värre.
    Låter som en bra idé. Vila när du kan. Jag antar att diagnoserna är en lättnad att få samtidigt som det måste vara ett ok att bära. Hur det nu är så har du alla möjligheter att förstå varför, underlätta för dig själv och be om / få hjälp.

Rayland Baxter – The Cold Easy Life of a Loner

Inte bästa sångaren eller musikern, men han kan förmedla en känsla. Hjärta
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-05-09 20:47:24 följande:
    Superquinnan har just satt igång mat, ytterligare en maskin tvätt och sytt igen hål i lillfias onepiece... smile2.gif
    Helt plötsligt blev onepiecen en åkpåse?
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-09 20:51:36 följande:
    6-åringen har brutit ihop helt för ett spel som inte funkar och jag orkar inte curla honom ikväll. Är det okej om jag dricker upp det där vinet, Häckis?
    Stoppa den brutne krigaren i säng och hoppa ned i vinbaljan från igår vettja!
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-09 20:52:54 följande:
    En jobbig dag, och en fin dag. Livet är förunderligt! smile1.gif
    En fin jobbdag?
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-09 20:56:13 följande:
    Njaeh. Lite jobb blev det ju dock.
    Sen ett jobbigt läkarbesök, som dock leder till bra saker!
    Och så en lååååång pratstund med en trevlig man. smile1.gif
    Jag gafflar mest, fast helst av allt vill jag nog skeda (med en man!)
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-09 21:00:57 följande:
    Visst är det så. Skönt att kunna förstå varför det varit som det varit i historien, inte för att det rättfärdigar de dumheter jag gjort. Men det förklarar iaf för mig varför jag är snart men ändå har svårt att få till saker. Att det inte handlar om lathet som tex min mamma verkar gilla att trycka i halsen på mig då och då. För hon har ju verkligen koll på mitt liv 70 mil bort smile2.gif eller inte.

Nu måste jag mer låta det landa, ta in det, förstå och framför allt acceptera skiten och lära mig och hitta verktyg. Fördelen som jag ser det är att jag har rätt jäkla bra koll på mina svagheter ( som jag avskyr hehe ) men ändå medvetenhet är bra och oavsett så är jag ju jag alltid, det var jag innan diagnoserna och det är jag ju nu med, same samma shit, take it or leave it liksom smile5.gif

Underbar låt <3 spelade Ben Howard förut hos kompisen och en gemensam vän som var där utbrister. Fan vad bra, riktig musik. Varför tjänar folk som Justin Bieber och Mirus ( stavas?? Hon wrecking ball tjejen ) så mkt och är så kända och inte en sån här person. Gissar att hon tyckte han var bra. Tänkte att hon borde kika i musiktråden på all underbar och fantastisk musik som delas där. Det är en tråd som förgyller mitt liv smile1.gif
    För att återkoppla till musiken... Inte alla som har så fantastiskt bra smak som en handfull av oss
    Musiktråden har varit en räddning många gånger och i ett fåtal ett fördärv.  Hur många gånger har man inte glömt bort tiden och varit mer död än levande dagen efter...

Rayland Baxter – Bad Things

Förpestar mest den här tråden med mina trudelutter, tur att det är frivilligt att klicka på länkarna
  • Brunhilde
    Schna skrev 2014-05-09 21:32:54 följande:

Bara du inte knivar så är jag fine!
    Vissa saker är kniviga. Fast det kniviga stod du mest själv för.
    Funderar på det fortfarande faktiskt... Vilket är ett ganska gott betyg.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!