Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-08-29 14:22:04 följande:
    Haha, man får ju jättebra material till yaoi i den här tråden.

*går och skriver yaoi om djävulen och hans högerhand.....*
    Jag hade gärna läst den sen. Häftigt att en sån liten fan kan vara inspirerande
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-29 14:23:26 följande:
    Hustomten??? smile3.gif
    Ja men vilken av dem alla. Hela kåken är ju full med rara vättar och oknytt. Nå i vilket fall så hittade jag dem *nöjd*
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-29 16:21:50 följande:
    Måste vara skitbra att ha anal-ytisk förmåga! smile2.gif
    Apselut när man är g-punkts fan....
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-29 16:23:26 följande:
    Haha...tack! smile2.gif Är inte lätt för oss mindre vetande, men nu förstår jag lite iaf! smile2.gif
    Phu, vilken tur. Tänkte jag kanske hade gjort mig till alldeles i onödan Tyst
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-29 16:34:53 följande:
    =) Rostade mackor..... med nutella *drömmer och blir illamående samtidigt*

Var väl mer bantern i tråden som var inspirerande =P

Får väl se om någon får läsa.
    Nä fy för varm macka med choklad på, har aldrig förstått det goda med det och då älskade jag ändå nutella som barn eller Pitt som det hette på den tiden min pappa alltid tog med det från tyskland. Idag kan jag inte äta det kanske 1-2 gånger om året på nån skiva barkis eller rostbröd men då får jag fan vara godissugen och inte hungrig.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-29 17:15:48 följande:
    Du måste känna dig så utvald... smile2.gif hette han möjligen krillesthlm? smile9.gif
    hahahahaha den fick jag mail av från ett tag sen. tror han postat samma bild på sig själv i HKT några gånger också.

eller så är det olika fast han har samma kallingar ofta
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-29 16:35:38 följande:
    Mitt nya doftljus luktar ljuvligt...... *drömmer mig bort till tropisk ö*
    Tuttifrutti
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-29 17:37:47 följande:
    Jag är en sucker för nutella..... trots att jag egentligen är allergisk =/ MEn helt klar godis, inte mat.

Nä, Pineapple Vanilla =P
    Åhhh låter som ett mycket gott ljus Mums!

Hahah bra att äta när man är allergisk, men gissar att du kan din gräns. Jag älskar apelsin men jag tål det inte heller, men gott ät det
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-29 22:15:04 följande:
    Får anlägga hemmagym. Hemmagymet här består för tillfället av.... tre hantlar, ett wii, ett kinekt och tre hundar. Rätt rolig träning, iofs.
    Jag tycker nog du skall börja yoga med alla djuren i samma rum OCH glöm inte be någon filma det!
  • HäckHäxan
    Anonym (RUT) skrev 2014-08-29 23:35:25 följande:
    Glittrar din snopp? 
    Han körde dopp i sockerskålen till kaffet!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!