Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (Signe) skrev 2014-08-30 22:20:35 följande:
    Jag vet inte om jag fattar vad den här tråden är till för men det blir nog bra, men det är någon som spelar värstbästa partymusiken i kvarteret och jag är ensam hemma och har ingen att dansa med. Vad hade ni gjort, vad hade ni gjort?
    Ta en promenad och råka hamna där och kolla läget. Det hade jag gjort!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-08-30 22:40:09 följande:
    Wookie-frisyren har alltid funkat för mig. Funkar inte den så prova den näst siste Mohikanen.
    Hur fan såg den näst siste ut då, gotta know!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-08-30 23:21:16 följande:
    Förvånad, förmodligen.
    Nå den minen kan jag
  • HäckHäxan

Halva lilla byhålan är nog i öltältet och festar och här sitter jag liksom

Vad gör jag här, varför är jag inte där Drömmer 

För jag är en tråkig människa såklart...

Måste fixa något ätbart, tanken att cykla in till byn och äta lockar, men då stöter jag ju på alla de där fulla dårarna som jag så fint undviker här hemma. Svåra val. Men jag mår illa för jag inte ätit sen igår men jag är inte hungrig. Avskyr verkligen att vara såhär störd. Hur svårt skall det vara att få i sig mat liksom  Det är en instinkt, varför fungerar den inte på mig!!!!

• HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-30 23:50:12 följande:
    För att kroppen vänjer sig av med att äta. Been there, done that. Still there..... Man måste tvinga sig att äta i början, innan det kommer igång igen. Tar ett par dagar, men det går. Äter du frukost på en gång du vaknar i fem dagar så kommer du vakna hungrig dag 6.

Jag gör så här i perioder. Ganska långa perioder...... Skit i om du är hungrig, vi som funkar så här MÅSTE ha och hålla mattider, många tider, och små måltider (vi FÅR småäta =P)
    Alltså det där med att veta saker rent logiskt och sen den där grejen att applicera dessa högst logiska saker i sin egen vardag. Ja de kommer inte alltid överens kan man säga.
    Det enda som säger mgi att jag måste äta nu är det faktum att jag har huvudvärk och att jag känner mig konstig i magen vilket brukar vara början till att känna mig illamående och jag hatar att känna mig illamående, rent fobiskt alltså.

Frukost har jag aldrig kunnat starta dagen med. Ett tag drack jag en sån där matersättning på morran, det funkade, samma sak en tid då drack jag någon protein/ mat shake grej, det funkade också.

Ja en stor får jag inte i mig nu, inte ens om jag hade velat haha, då hade jag nämligen garanterat mått illa.

Min dietist sa att ibland är det viktiga inte vad jag äter utan att jag äter något alls. Det är svårt att tänka om hjärnan och när man sen då faktiskt verkligen glömmer äta och sen hamnar där det känns enklare att ge fan i att äta än att bre en macka för det vips känns jobbigt, ja då blir livet lite små jobbigt till och från.
  • HäckHäxan

Ahhhh några matskedar keso och några teskedar sylt på det! Gott dessutom.

• HäckHäxan

Tror min dator håller på att kasta in handduken på riktigt! Skit också, får nån varning om någon driver bla bla bla *suck*

• HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-31 00:47:41 följande:
    Såg du vad hjärtat mitt skrev om det på Fejjan?

Hoppas det löser sig!
    Ja jag såg. Frågan är bara vems jävla röv jag skall slicka och vad det kommer kosta mig, inte nödvändigtvis i svenska riksdaler då.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-31 00:47:24 följande:
    I hear ya, darling!

Jag ska börja nästa vecka att ta itu med det igen. Laddat ned Livsmedelsverkets 4-vecorsmeny (som är detaljerad ner på exakt frukost och mellanmål). Det brukar bli bättre när jag har en detaljplan på det viset.

Jag borde äta något och sen sova......Steka fläskfile? Eller blir folk sura då?
    Ja jag får ta tag i det där nästa vecka. Tänkte startat en tråd förut idag och helt enkelt be folk hjälpa mig med hur mycket jag behöver äta av vad för att få i mig vad jag behöver varje dag. Men det blev inte av.

Ingen ide jag laddar ner något alls om datorn skall fitta sig så hela skärmen lägger av, ser ju inget ändå., Den blir svart och sen kommer tillbaka och så håller den på sådär, något med drivrutiner för grafikkortet yaada yaada. Hjälper inte mig ett skit eftersom jag inte vet hur det fungerar, vart jag ens kan hitta drivrutinen än mindre hur jag tar bort den gamla/ lägger in en ny osv.

Stek! Stekt fläskfilé är gött! Bra du skrev det, jag måste steka kotletter
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-31 00:58:28 följande:
    Vet du vad du har för grafikkort? (Jag kan hjälpa dig med både datorn och maten om du vill...... Kock OCH datornörd Solig)
    Åh gud jag har ingen aning. Däremot så står det windows vista i varninga rutan, skall lägga upp bild från mobilen. Och jag är helt säker på att jag har windows 7 eller om det är 8. Att dessa krockar fattar till och med jag.

Egentligen borde någon gå igenom hela datorn, för till och med jag hittade konstiga program från 2009 och kan inte låta bli att undra vad fan de gör i datorn och om de inte borde bytas osv osv.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!