Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-28 18:32:05 följande:
    Någon mer dötrött och rastlös? smile2.gif
    Får jag lov att räcka upp en hand där eller biter du fingrarna av mig då?
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan

Försöker uppbåda kraft att ringa ett samtal, hur svårt skall det vara?? Egentligen.... Måste ringa min morbror och jag kommer få en utskällning för jag skulle ring tidigare i veckan. Han behöver hjälp, jag har lovat att hjälpa, vilket jag också kommer göra, löfte är löfte.

Men han är en mycket svår man den, som i MYCKET svår och speciell. Vi drar INTE jämt kan man säga. Har ju visserligen lärt oss undvika ämnen som får igång oss som typ vargens varande eller icke varandra och hund uppfostran bland annat.

Om jag har bristande empati någon gång i bland så har han zipp nada av varan. Jag tror helt ärligt att han definitivt har någon form av diagnos, det är bara inte möjligt att han skulle passera tester hos psyk utan att definitivt ses som empatistörd. Dock har hans fru gjort mirakel med honom. Nu för tiden kan han klappa katter istället för att skjuta dom utan att blinka. Deras egen katt är såklart världsbäst och above alla andra katter

Inget djur jag ägt har uppskattat honom. Min gamla hund vägrade gå fram alls. Jag låste in honom när min morbror kom till slut för gubben skulle alltid tränga sig på honom och jag vet att om min hund hade markerat med en morrning så hade han gått i taket, hade hunden bitit ja då vågar jag inte ens tänka på vad han skulle ha gjort med min hund. Jag däremot hade hjälpt hunden bita min morbror Hårt!

Nå skit samma nu är han iaf dräglig att ha omkring djur och barn om så bara i korta stunder. Spenderade mycket tid hos honom som barn på lov och sånt, kommer aldrig förstå hur min mamma tänkte där hahaha. Det gör inte hon heller. Tänk när han fick avbryta sitt fiske på isen lagom till när han borrat hålet, för att jag slet sönder mina händer när jag drog i vassen, som såklart skar upp hela handflatorna på mig och jag blödde som en gris. OJ oj oj. Samtidigt så visste han inte vad han skulle göra med den där flickan som klev fram och frågade om han hade handdukar jag kunde linda in händerna och stoppa blodet med utan tårar eller gnäll.

Nä en märklig man. Ja jag får väl ta och ringa då *pust och stön*

Bit ihop, bit ihop, be ödmjukt om ursäkt, ställ dig över det och låt det rinna av. Följ INTE dina impulser alls. Var saklig, bestäm tid för imorgon och andas ut Tänk på hans fru, det är henne du skall hjälpa egentligen. Skall nog upprepa det där som ett mantra i huvudet några minuter innan jag ringer.

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-28 18:52:31 följande:
    Haha...jag har redan ätit så det är lugnt! smile2.gif Jag som allt som oftast är rastlös tycker iaf att det är underhållande med en till kännsla... smile2.gif
    Ja de blir ju lite extra spännande och motsägelsefullt just när man är trött och rastlös Oskyldig Demon

Jag är dessutom hungrig, så jag borde nog äta. Tredje målet idag, känner mig lyckad som fan!

Hur steker man förresten kotletter bäst och enklast, någon?  Är helt värdelös på att både steka och krydda kött alltså kotletter, karré osv. Blir alltid torrt och jävlig typ.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-28 16:17:14 följande:
    Svaret på varför allt är blä= mens! smile8.gif Ska ju inte ha skiten! Kåkar hormonpreparat för att stoppa min endometrios och ska då inte blöda... Jävla bajs! smile8.gif

Känner mig ju bara så rastlös fast jag inget orkar. . Känns lite som moment 22 nu. smile5.gif

Han är i Belgien på jobb och kommer inte hem förrän imorgon kväll.. men mest för att jag är ett sådant kontrollfreak ibland.. smile2.gifsmile6.gif
    Just det där näst sista ordet var det jag tänkte på Tur du är söt du

Fy mens är fan inge kul gotta hate it! Så den har jag tagit bort igen fast jag skulle vara så hormonfri och duktig minsann. Nu är jag inget av det.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-28 18:05:34 följande:
    Jag också! Nästa gång får du ta dig till mitt hak! Där finns också stolar, bord och annat nödvändigt smile2.gif
    Gah bil körkort hade vart bäst, då hade jag kunnat dumpa hunden hos exet eller någon kompis. Katt och kanin matare är hyfsat enkelt att få tag i.
  • HäckHäxan

Hola folket

I lands problem!!!! Insåg just att jag har fräknar på händerna. Fy fan så jävla fult, på mig alltså. Andra med fräknar är söta.

Sjukt orättvist att jag får fler varje år. Snart kommer hela jag vara en. Jag borde fötts milt olivbrun möjligen gyllene istället. Men nej vit och blek och fräknig med synliga ådror, min förbannelse. Så nu har jag gnällt klart över ytliga defekter på mig själv.

I själen är jag ju ändå en amason på minst 180 cm med en krigares hjärta. Ja eller något sånt way to go alter ego!!

Blev inget hjälpa morbrors fru idag. Hon är dålig. Jag tycker så synd om henne. Igår ville jag bra flyga genom telefonluren och krama henne när jag hörde hennes stämma brista och alla tårar i den som hördes så tydligt. Hade jag haft en bil då så hade jag kört ut till henne bara för att ge henne en kram. Fan jag mår kasst när människor jag bryr mig om mår dåligt och eller har det svårt. Den där instinkten till att ta hand om slår i topp hos mig då och jag vill bara ta deras bekymmer och lägga på mina egna axlar och göra vad jag än kan för dem. Vilket jag ju också vet är ett bra sätt att bränna ut mig själv på. Det där med att säga nej och försöka sätta mig själv i främsta rummet har jag aldrig varit särskilt bra på.

Ändå kan jag så lätt leva i min bubbla och inte tänka på andra alls för jag har så fullt upp. Tanklös helt enkelt. Men det gör mig ont när andra lider och jag hatar känslan av maktlöshet i att man inget kan göra. :-/

Nu skall jag fortsätta med min punktlista över what to do idag, under helgen och nästa vecka samt vad jag vill få gjort innan det blir vår igen. Struktur, rutiner yeah yeah inte min starka sida. Enda rutinen jag alltid lyckats med är kaffe på morgonen tror jag Den funkar klockrent varje dag.

• HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-29 11:36:17 följande:

Åh, vad härligt med en FL-balle som skriver till mig mitt i natten; "hej. . vrf inte smeka klittan lite skönt?"

Jag verkligen känner hur det rinner till här....

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Glöm inte att hålla dig till lite skönt. Mycket skönt är ju sååååå dumt.

Förstår om du gled av stolen där raskt dessutom!
  • HäckHäxan

Men allvarligt när jag efter nästan fyra år bestämmer mig för att duschstången skall upp så är fästerna till den till synes spårlöst bort. *suck*

Och jag måste ha original stången uppe först så jag kan kapa min privata till samma mått och ta med den när jag flyttar sen eller jag tyckte det var en god ide.

Kan man föresten köra ett vanligt borr om man borrar mellan kakelplattorna? För jag har lyckats lägga ihop alla borr och har noll koll på vilka som är till betong osv?

• HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-29 12:49:52 följande:
    Du vet att minsta hint om savande utläses av vissa individer som: Me so horny. Me love you long time. Me sucky sucky.
    Never forget the five dollar!!! Very important!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-29 12:54:52 följande:
    Vet precis hur det är.. man önskar många gånger att man kunde transportera sig själv genom luften a la star trek... smile4.gif

Jag är så mån mån andra, vill hjälpa och göra bra att jag totalt sätter sätter själv åt sidan och sedan brakar.. inte mycket till hjälp då..

Att du bara visar att du finns där och bryr dig betyder nog mycket ändå..

Försöker tappert att fixa rutiner här också.. det går så där.. gymmade inte igår pga dålig mage och mens så känner mig extra slö och rastlös, men ska dit vid 14 i alla fall..

Skulle träffat mamma idag men hon hade ont och hade inte sovit pga det inatt.. smile4.gif Tumbasartros som skulle opererats förra torsdagen, men som hon nu får vänta på tills 19;e september.
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Stackars mamma. Jobbigt att vänta. Man ställer ju liksom in sig på saker alltså förbereder sig mentalt liksom. Hoppas det går bra iaf.

Det är huvudet där med att hitta balansen på hur mkt och när man kan hjälpa och när man måste bromsa in och se till sig själv också. Skitsvårt tycker jag. Tror det är därför jag så hårt håller fast i min bubbla. Nackdelen är ju att inget kommer in och andra ser en som känslokall fast jag inte är det alls. Svårt att få ihop känslokall och icke empatisk med någon som bryter ihop i soffan och lipar när de visar svältande barn, krig och katastrofer. Kan ju inte ens läsa nyheter i tidningen utan att bli illamående av allt ont som sker. Så jag undviker det så gott jag bara kan.

Hoppas stunden på gymmet går prima trots allt. Jag började rensa i badrummet det borde jag aldrig gjort fan vad skit jag kastat ner i korgarna som absolut inte skall vara där. Har hittat x antal udda strumpor, skruvar, tavelkrok, hammaren ( vilket var bra den letade jag efter i veckan ) värmeljusstake och en väggljusstake och en bok om det svenska åldrandet från 1952

Är ofta tacksam för att jag bor själv och ingen annan lyckas hitta alla de där sakerna jag lägger ifrån mig med tanken jag lägger den där så länge. Räcker gott att kompisarna råkar hitta det ena och det andra ibland haha. En erbjöd sig hjälpa mig gå igenom alla de där kartongerna jag ställt undan med prylar men NÄäääää aldrig att någon får det. Det är lite så jag är rädd för att dö innan jag fått gjort det och anhöriga skall gå igenom de där hahhaha Fan önskar verkligen man fick sväva runt i rummet då och höra vad de säger om allt de hittar både saker och allt jag skrivit

Har iaf lyckats äta en banan till frukost nyss.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!