Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-24 14:30:55 följande:
    Jag har verkligen reflekterat på en sak och undrar således är det bara jag eller?
    Kollar jag på klockan och den visar 14.20 då tycker jag "jaha vafan är det inte mer eller det var inte så mycke" men däremot är klockan 14.25 så kryper liksom kvällen på en och det känns som dagen är slut....
    Så gott folk lider vi lika eller bara jag som lider av något? smile2.gif
    När du lider mår jag bra..... Oskyldig
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-24 15:19:18 följande:
    Grattis... smile2.gif

Haha...jajojo...må bra du din jävla häxa! smile2.gif Trevlig iaf att något förgyller någon.... smile2.gif
    Jag behöver alla förgyllningar jag kan få idag, så jag är tacksam för att du bjuder på det faktiskt Jävla nacke till att bråka så jag får huvudvärk. Känner mig krasslig helt ärligt. Kramas på soffan och kolla film låter som ett fantastiskt nöje, men jag har ingen att kramas med så jag får nog ta med en kudde upp.

Visst måste det vara mina bokstavskombinationer som gör att jag ingen har att kramas med på soffan?? För jag menar det kan ju inte ha med att göra att jag inte bjudit någon till min soffa, allt måste vara asadhd extra plusmenyernas fel! Eget ansvar är vad! Drömmer
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-24 15:24:33 följande:
    Äsch! FL måste göra något åt det där. Det mer logiska vore ju att om man inte kryssar i något så postar den under nicket. (så får folk skylla sig själva om de inte tänker sig för.....)
    Håller med dig. Fast innerst inne småmyser jag åt att folk blottar sina anonyma nick i vissa trådar där de en gång valt att vara sitt vanliga nick och sen gör fl:s bugg att deras anonyma nick avslöjas.

Men ja det hade varit mer logiskt om det var tvärtom och inlägget postades under ens vanliga nick, så funkade det förr för hundra år sen lite drygt.
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-08-25 21:28:24 följande:
    Du förtjänar en stor medalj! Haft halvledig dag och istället för tvätt och städ blev det ryggläge i soffan. Min son och hund tittar anklagande ... Skäms
    Ahh de har tränat in evil eye till fulländning förstår jag

Ryggläge är fint! Tänkte inta det själv i soffan strax, sen blir det sängen.

Hej svej folk. Nu stänger jag av min dator, annars vet jag att jag fastnar! de är inte bra!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-25 23:31:08 följande:
    Hej svejs!
    Dags för sängen här med snart.. Ska bara se klart Sherlock!

Imorgon är det gymmet igen.. Tjohoooo! smile2.gif
    Duktig du är. Jag har lyckats damma av min crosstrainer, nu skal jag bara lyckas ta bort kläderna jag hängde på den i helgen Tyst

Sussa gött sen
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-26 18:52:57 följande:
    Om jag kan resa mig upp ur sängen imorgon utan hjälp så är det ett mirakel... urk..
    Känns i kroppen att man tagit i på gymmet idag. Nu vill jag bara ha maaaaaaaaaaat! smile2.gif
    Duktigt av dig. Är ändå en skön smärta när man vet att man tränat dit den. Ibland vet jag att jag älskade min träningsvärk den fick mig att känna mig väldigt levande Lite stört kanske hehe
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-26 19:18:18 följande:
    Älskar skrivkramp...mmm så skönt! smile2.gif
    Alltså, ibland kliar det nått för jävligt i mina fingrar när jag läser vad du skriver. Lite så att jag vill lägga dig i knät och ge dig smisk! OCH det är inget som faller sig naturligt alls för min del. Vad är det för fel på dig?  
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-26 19:11:13 följande:
    När man är mitt i en övning och nästan spyr så vill jag bara ge upp.. men efteråt är det sååååå skönt!
    Jag både skrattade och grät i fredagskväll. Torsdagen hade vi kört hårt och tungt på gymmet, fredagen så var jag uppe och gick från 7 till 19 typ.. kom över 12.000 steg, bar en massa tunga kassar och for.. hade en sådan jääävla träningsvärk i hela kroppen så kunde inta ta mig ur soffan på 4 timmar.. smile5.gifsmile2.gif
    Gött. Fan man kanske skulle ha en stegmätare och se hur många steg man tar på en dag. Finns det någon app för det där? Hade ju vart lite nördigt kul faktiskt

*skakar bort synvillan av att vara fast och orörlig i soffan i 4 timmar*
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-26 20:48:14 följande:
    Varmchoklad en filt en film och gott sällskap av en regnbåge i ögonvrån! Ja det vore något det. smile2.gif
    Vad är det nu för fel på en suddig migränfläck i vänsterögat, sjukt romantiskt juh!

För övrigt så älskar jag regnbågar, jag är barnsligt förtjust i regnbågar. Film, sällskap och varm choklad lät helt rätt dock!
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-08-26 21:44:51 följande:
    Ja, det låter mysigt!

Alltså du måste börja lägga de där bilderna på din nalle i bloggen och skriva lite där. Fattar du ens själv hur roligt det rä Jag tvivlar på det, djupt och innerligt!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!