Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-08-15 13:48:44 följande:

Det tar sju år för meddelande från gamla fl att komma över i det nya. Still waiting.

Tar hundra år att svara via appen också kastas ut hela tiden. Så jävla tröttsamt. Och vissa det jag sen som svar på gamla sidan men på nya finns inte mailen allas. Känns lite som att deras "sidor" inte riktgt funkar som sig bör :-/

Är det bara för mig allt strular sådär eller är det för alla ?? Väldigt irriterande.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-15 14:24:50 följande:

Usch, nu..... mår jag illa....... frukost?

Key change, MOFO!
    Överväger också om jag borde inta frukost snart.

Sen skall jag städa. *blä* så jävla tråkigt!!!!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-15 23:15:17 följande:

Nej, ingen Ola-Conny eller Morgan vad jag märkte iaf. Bara mycket folk och jobbigt stort. Tycker man Ikea är jobbigt skulle jag definitivt avråda personen ifråga att göra Knullared!

Jag tycker Ica gör hemma är jobbigt
  • HäckHäxan
    kewin skrev 2014-08-16 01:47:01 följande:

Eftersom det är så himla viktigt för er, uppenbarligen att jag aldrig får veta vad sextet är så okej då, jag ska aldrig bli författare i hela mitt liv för det är tydligen som att gå på ett minfält och inte mycket till hjälp får man. Hur kan det vara så viktigt för er att hålla det här hemligt för mig?

Herrejävlar alltså.

Vad är det som skall svaras på? Känns som om jag missat något. Eller är det den menlösa frågan om omkrets på kuk jag såg häromdagen?
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-16 19:37:11 följande:

Pizza i Häckhäxans metropol. Lite idyllchockad.

Haha men god pizza eller hur
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-17 05:06:03 följande:

Har haft en kul kväll i Gbg. Tack alla inblandade! Resan hem till hotellet var lite absurd. Taxichauffören tittade på mig och sa "Du är en väldigt vacker kvinna, är du gift?" När jag sa att jag var skild, så ägnade han hela resan och en halvtimme till med att förklara varför jag skulle ta tillbaka mitt ex och att han lämnade mig var inte relevant, inte heller att jag inte vill ta tillbaka honom, utan det var för att Jesus kärlek är den största. Suck, min exman är fan i mig inte Jesus!; och även om han varit det hade jag nog inte velat vara tillsammans med honom. Ärligt talat Jesus verkar vara rätt tråkig.

Tack själv. Fantastiskt roligt. är äntligen hemma i min säng. Lite kasst att ingen värmt upp den åt mig men va fan liksom.

Milt trött hehe. Hoppas ni sover gott. <3

Var mild mot Jesus han dog för att vi skall kunna fortsätta synda och allt det där.

Känner att den där lugna beige grå helgen med sova i tid och sånt gick helt åt helvete iaf.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-17 13:38:48 följande:
    God morgon!

*går ut med en hund*
    Key change, MOFO!
    Härlig. Var ute med min förut. Nu sitter jag på en uteservering proppmätt efter en burgare och himlen har öppnat sig självklart parkerade vi en bit ifrån stället och inte utanför och min jacka hänger fint i hallen hemma och paraplyt är kvar där det var efterfest i fredags. Great indeed!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-17 13:44:51 följande:

Frukost på MackeD känns så där nyttigt. Får bli råkost och grönsaksjuice hela nästa vecka. Puh!

Haha jasså ni missade hotellfrukosten igen.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!