Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-08-03 23:53:34 följande:
    Vännen! smile4.gif

Livet har en tendens att sparka undan benen ibland. . Och man har all rätt att tycka synd om sig själv och gå sönder inombords..

Önskar att jag kunde hjälpa dig!

Kram!
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Ja det är ju så. Tack för omtanken. *puss gubbe* <3

Känner mig lite trasig ja.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-04 00:12:27 följande:
    Hjärta

Bryt ihop och kom igen!
    Key change, MOFO!
    Ja så får det bli. <3
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-08-04 00:59:21 följande:

HH....

Ställer mig i kören, du får sköta om dig! smile1.gif Har inga jävla hjärtan eller blommor men tanken som räknas! smile1.gif Så nu tänker jag på blommor...och nu på ett hjärta. Så då var jag färdig. smile1.gif

Tanken räknas absolut. Tack.
  • HäckHäxan

Alltså jag fick en sån störd ide när jag läste trosdag i helkroppstråden och tänkte att idag har jag trosor och inte boxerkallingar och dessutom helt vanliga trista jävla trosor här skall fotas och vara kontrast till alla snygga sexiga små trosor i tråden. Men jag har fan skrattat ihjäl mig medan jag försökte få ihop det där. Något jag absolut behövde idag.

• HäckHäxan
    Så svårt är det inte skrev 2014-08-04 18:06:43 följande:
    Mja fast det är ju inte kul heller :/
    HäckHäxan skrev 2014-08-04 18:00:40 följande:

Alltså jag fick en sån störd ide när jag läste trosdag i helkroppstråden och tänkte att idag har jag trosor och inte boxerkallingar och dessutom helt vanliga trista jävla trosor här skall fotas och vara kontrast till alla snygga sexiga små trosor i tråden. Men jag har fan skrattat ihjäl mig medan jag försökte få ihop det där. Något jag absolut behövde idag.

Nu fick jag också en tanke och skrattar för fullt, du kan sy ihop en egen trosa av lite asplöv eller något? haha :)

Du lär ju vinna mest originella iallafall?

Hahha sömnad är inte min grej. Kanske kan fästa ihop några löv med stjäkstygn. Hejja broderi!!!

Här är iaf collaget som ger trista vanliga trosor en rumpa menar ansikte!!!!
  • HäckHäxan
    Doctor Why skrev 2014-08-04 18:18:04 följande:

Du har snygg häck Häxan Tungan ute
    Snygg är du också Solig

Tack så mycket för komplimangen.
  • HäckHäxan
    Så svårt är det inte skrev 2014-08-04 18:23:55 följande:
    Ja det är bara ut o plocka löv hehe,

Äh så tråkiga var dem ju inte, trots allt en rumpa på bild :P
    Dock får jag lov att hitta ett förstoringsglas, för små bilder Oskyldig
    Åhhhh kolla inte för nära du kanske får en cellulit eller nått i ögat!! Haha
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-04 20:15:26 följande:
    Tjusigt!
    Gav upp mina försök till rumpporträtt efter sjätte försöket. Ska nog inte bli fotograf.
    Ja kan fota den om två veckor. Hehe
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!