Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Livet har en tendens att sparka undan benen ibland. . Och man har all rätt att tycka synd om sig själv och gå sönder inombords..
Önskar att jag kunde hjälpa dig!
Kram!
Känner mig lite trasig ja.
HH....
Ställer mig i kören, du får sköta om dig! Har inga jävla hjärtan eller blommor men tanken som räknas! Så nu tänker jag på blommor...och nu på ett hjärta. Så då var jag färdig.
Beklagar Häckis.
Alltså jag fick en sån störd ide när jag läste trosdag i helkroppstråden och tänkte att idag har jag trosor och inte boxerkallingar och dessutom helt vanliga trista jävla trosor här skall fotas och vara kontrast till alla snygga sexiga små trosor i tråden. Men jag har fan skrattat ihjäl mig medan jag försökte få ihop det där. Något jag absolut behövde idag.
Alltså jag fick en sån störd ide när jag läste trosdag i helkroppstråden och tänkte att idag har jag trosor och inte boxerkallingar och dessutom helt vanliga trista jävla trosor här skall fotas och vara kontrast till alla snygga sexiga små trosor i tråden. Men jag har fan skrattat ihjäl mig medan jag försökte få ihop det där. Något jag absolut behövde idag.
Du har snygg häck Häxan
Snygg är du också
Tack för era fina ord ni är godingar!! <3