Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-08-27 14:07:38 följande:
    Du har verkligen ingen aning om vad du missar! Drömmer
    Det är ju knappast min förlust så det jämnar kanske ut sig på nått vis...

Joo alla älskar min nya tröja inklusive jag själv då. Grym. Stort tack <3
  • HäckHäxan

Hej folk.

Jag är officiellt mer död än levande. Känns så i huvudet iaf. Mör säkerhetsskull insåg jag för fem minuter sen att jag visst tömt garderober i våra sängar och rensat kläder. Hade en känsla av att jag borde skyndat iväg hem förut när jag hämtade mini men kunde inte komma på varför så det blev inget skyndande. Men när jag gick för att sätta på datorn nyss så fick jag en aha upplevelse. *suck* huvudvärk har jag och de är bara att gå in och tömma våra sängar. Blir så in i nordens trött på mig själv ibland ( läs ofta )

Så nu tar jag min cappuccino och går in och skapar mer kaos i ordningen. För hell no att jag får fixat det där på en kvart ordningsamt. Får bli morgondagens bekymmer att röja typ.

• HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-27 14:21:03 följande:
    Haha...klart du överlever! smile2.gif Men du kan ju inte dölja din nyfikenhet så värst bra! smile2.gif Kol...mja..kål...grillad av någon het eller vad pratar vi om? smile2.gif
    Det vågar inte jag lita på, du är alldeles för ambivalent och ombytlig. Nej helt ärligt jag tror vi massuppfattar varandra i kommunikationen här och var eller nått. Jag har nämligen inget skäl att dölja något alls eller har jag det. jag kanske har missat något här? ( naturligtvis har jag saker att dölja rent allmänt och de kommer jag fortsätta dölja för omvärlden. )

Nå jag är inte het och inte särskilt bra på att grilla heller, så du får nog hitta någon annan att använda som grillmästarinna tänker jag. Det är du som är hellboy, jag är mer som en kerub som chillar på rosa moln, cool. Whats cooler then being cool, ice cold.

Kol är i vart fall inte hett, det kanske vi kan enas om? Drömmer
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-27 14:57:29 följande:
    Mannen bortrest ett par dagar och jag får ta ut min frustration på lite ramar och möbler... smile2.gif

phpPNNmPx14464.jpg
    Härligt, känner mig så jäkla pysslig och så har jag absolut inte tid/ ro att sätta mig. Tittar på min egen omålade brevlåda som jag hade en vision för och de blev fler än en så jag kan inte måla den fören jag hittat rätt i mitt huvud. Roligt att pilla.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-27 16:17:11 följande:
    Gå!!! Det är oftast vid de tillfällen man inte alls känner sig taggad man brukar få som roligast. Både huset och katten finns kvar smile6.gif
    Hahhaha du menar som när man skall ta e kopp kaffe och en pizza och lyckas lura med oskyldiga små häxor till stora staden I see Cool
  • HäckHäxan
    Anonym (PPP) skrev 2014-08-27 15:14:40 följande:
    Att välja fel? Att inte hålla alla dörrar öppna? Att behöva committa? Att gå miste om något? smile9.gif
    Man gör som Simba och skrattar faran rakt i ansiktet!

Kommer från hon som är livrädd för ungefär allt av ovanstående. Fast nej det är jag egentligen inte alls på det sättet, jag tror rädsla är en bra sak, så länge man inte låter den styra livet och de val man gör. Så länge man utmanar sig själv och sina rädslor och inte stagnerar så att säga.

Varför tänker jag alltid PremiePensionPlus när jag ser ditt PPP
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-27 18:46:18 följande:
    Jag gick! Och fick vända vid tågbytet då värdinnan blivit akut sjuk i något som genererar kräkningar...
    Nu måste jag ju laga mat själv.. är vrålhungrig... bah! smile8.gif
    Darn, laga mat själv blä!

Lagade mat jag med idag, skulle ha köttbullar och makaroner, klockan tickade så fort förut och tänkte japp de går fort. Men det blev tomatsås med köttbullar i och makaroner till istället, såg nått på makaronpaketen när jag hällde i pastat, receptet hette köttbullar i tomatsås, ingen aning vad det innehåller jag bara jaaaa tomatsås gör jag

Freja gillade inte tomatsåsen sa hon, jag tyckte den var kalasgod. Tror hon trodde att hon kunde få ketchup istället men icke. Elak morsa här. 
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-27 19:27:51 följande:
    Huvudvärk är väl inte bra, heller! Cappuccino och att fixa imorgon istället låter däremot som en sund inställning.
    Det fick bli så. La alla kläderna som låg på min säng i en kartong som också stod där och resten på den och ställde allt jämte sängen. Huvudet känns bättre, men nu har jag slagit över till överaktiv i hjärnan istället, skulle redan satt mig för en bra stund sen och varvat ner vid tvn men här sitter jag ännu vid datorn *suck*

Skall läsa ikapp det sista i tråden och testa lämna datorn igen, kanske ta med en kopp cappuccino upp. Önskar jag hade köpt choklad, blev just grymt sugen på en bit fransk nougat Tungan ute

Har beställs e cigg saker för en tusenlapp idag, jag bara skall sluta röka, kör ju visserligen bägge delar. Tänkte jag testar en omvänd variant och ger mig belöningen först och slutar sen Tvärtom funkar ju uppenbarligen inte. Så nu längtar jag efter min vackra lila glänsande teleskopmod, min nya tank och lite annat kraft och min favorit juice Strawberry Milkshake, alltså jag bara måste få ihop att kunna blanda en som smakar lika samma eller jävligt nära iaf. Kanske borde starta med att googla recept på hur man gör en sådan shake och jobba efter det receptet med aromerna.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-27 21:31:59 följande:
    Usch, så jobbigt.. smile4.gif Men det låter bra med cappuccino och att ta allt imorgon låter som en superb idé.
    *pekar uppåt mot svaret till Aniiee*

Kändes bäst så.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-08-27 21:35:05 följande:
    Blev klar med tacon nyss.. Började måla, plocka och diska.. att jag inte kan göra bara. en. sak! Utan 100! smile8.gif
    Nåja.. Fått i mig lite nu.. I sista minuten dessutom. Började få huvudvärk. .

Katten jagar en nattfjäril...
    I hear ya sista! I hear ya! Vet precis och alldeles exakt hur det känns.

Hoppas katten fick fångat den.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!