Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

lille Birger skrev 2014-07-07 11:37:39 följande:
    Tyckte de att du hade väluppfostrad rumpa, eller var det någon som var tvungen att lägga dig över sitt knä?
    Inget liggande på knä för min del. Jag var extremt städad och lugn. Mer iakttagande bara.

Hade för övrigt aldrig vågat låta nån främling gå loss på min bakdel. Vissa saker kräver kärlek och respekt i min värld.
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-07-07 13:38:52 följande:
    Det kan dock tyvärr redan ha skett. Nallen smiskar så pass löst att du knappt märker det om du har jeans på dig. Han är så klen. Nalle

Han brukar sitta i min famn och använda mitt bröst som boxningssäck.
    Men jaaaaaa Nalle kärlek, det är respekt, på riktigt.

Nalle hade fått smiska så mycket han ville så länge baktanken var att det är kärleksfullt.

Fast du kanske skulle hjälpa honom lite, du vet så han får upp lite styrka och så.... Enkelt uttryckt visa honom i praktiken hur det skall gå till och hur en röd rumpa faktiskt skall se ut. Eftersom jag är givmilt och det är min ide så hade jag såklart ställt upp som övningsobjekt
  • HäckHäxan
    Monte skrev 2014-07-07 13:51:24 följande:

Jag vill endast titta på här. Är det okej om jag hetsäter grillchips under tiden?

För mig får du äta vilka chips du vill
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-07-07 14:12:50 följande:

Vad spännande liv folk har. Ramla in på ett bdsm-party, hur lyckas man med det? Får genast en bild av frodiga kvinnor med dallrande bakdelar och små män bakom.

Vissa är helt enkelt mer ehhh lyckade än andra. :-/ Gissar att det egentligen är en sån där sak som bara händer mig. Går väl hand i hand med att det ränt en konstant full hemlös kille fram och tillbaka till mitt hus halva helgen.

Jag måste sluta vara en snäll människa!!!! *suck*

Är nog en magnet för "konstigheter" tror jag.

Jo det var absolut ett gäng frodiga kvinnor men de mesta var mer som barbiedockor i kropparna. Såg inga små män dock, några kortare men de flesta såg högst normala ut, såg dock en sjukt het man i kilt :-P jävlar vilka ben Joo och ett gäng väldigt långa kvinnor som i lååååååånga på riktigt. Var tvungen att kolla ner på deras fötter var så säker på att de måste gå i platå extra plusmeny men nej lågskor.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-07-07 14:21:05 följande:

Här landar man i Göteborg och det regnar?! WTF!

Skicka det sex mil norr, genast!!! Här e så kvavt att jag döööör!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-07 22:34:42 följande:
    Det lät faktiskt snyggt. Med lite stänk av blodrött och kejsarlila.....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Yeah nu snackar vi. <3 ljuvliga kulörer!
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-07-07 22:52:13 följande:
    Eftersom det bara är övning kan du absolut ha trosor eller tillochmed byxor på dig, men förvänta dig absolut inte att du får ha det sen om du går till en sån där fest du var på och får smisk av killarna som är där. De killarna tillåter förmodligen inte ens stringtrosor.
    Kan vi inte köra det verklighetstroget då? Så får jag också träna och kan impa på männen på nästa fest genom att vara stryktålig som fan smart väl!!!

String??? skojar du, string på min bakdel. ... Nä jag vill vara som på bilden. Kan du leva med det?
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-07 23:13:04 följande:
    Oh, ja! Mer sånt!
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Håller med du rakt av!!!!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-07-07 23:19:19 följande:
    Det jag skulle skrivit i samband med HHs rumpbild var:
    På en riktigt präktig rumpa blir alla trosor string.
    Hahahhahaha lite så är det faktiskt. Det är precis så mina boxerkallsonger täcker den.

Någon dag skall jag fota hur puckat det ser ut med vissa kjolar. Korta bak och normal långa fram hahahha ser helt stört ut verkligen.
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-07-08 01:24:21 följande:
    Det där är en läcker bild. Min absoluta favorit är dock jeansbilden under bordet. Försökte hitta den i min rumpmap, men det är som att hitta en nål i en höstack.
    Knall skrev 2014-07-08 00:50:11 följande:Jag och mannen har emigrerat ner till källaren.. Fy satan så varmt det är!
    Så det hade ingenting med bilden på HHs rumpa att göra?

Hehe kan tro att det är din favorit ja

Det finns helt enkelt för många läckra rumpor i världen såklart du inte kan hålla reda på alla.

Säger ju min familj är knäpp och har nån grej med att fota den när man minst anar det.

Hahahha

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!