Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-07-03 01:26:11 följande:
    I know. DU kanske ska skriva min sexscen istället.....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Det kanske jag kan. Fast jag måste nog leta upp lite yaoi och läsa så jag har nått hum om saker.

Tror aldrig jag skrivit en sexscen med bara homosexuella män någonsin. Kan ju vara både kul och intressant.

Nu skall jag dock sova. Behöver lite mer sömn inatt tror jag bestämt. Borde försöka sova bra resten av veckan till lördag så jag verkligen orkar hoppla runt i Gbg och balja sprit.
  • HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2014-07-03 01:30:46 följande:

Ingen som kollar på riktig sex i den här tråden, ni vet riktiga människor av kött och blod som myser. smile1.gif

Tecknad porr är ganska grym porr, hsr jsg hört.

Såg en tecknad porrfilm en gång. Med mina hmm mer vuxna ögon/ hjärna så är jag rätt säker på att den egentligen handlade om bdsm stort styggt monster som band kvinnors händer och fötter och typ hängde upp dom och petade och pillade o slickade med sin ormliknande jättelånga tunga.

Tog år att få bort bilderna från min näthinna och bara för att jag skrev om det så har jag dem där igen. TACK!!!!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-03 01:37:40 följande:
    =P Yaoi är inte för barn, så det hoppas jag. Vill du se något nu så se Junjou Romantica. Eller Gravitation (nästan alla jag känner som är hooked på yaoi såg gravitation först.....)
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Hahaha hoppas verkligen det är barnförbjudet!!

Förstår att jag måste sätta på min dator imorgon så jag kan bli en mer upplyst människa.
  • HäckHäxan
    Karlfn skrev 2014-07-03 01:41:47 följande:
    och nu sätter du dem i våra huvuden också.. tack själv för det bara... .)

sov gott
    Det var sååååå lite så hehe

Skall göra mitt bästa. Kanske kan jag möta besten i mitt liv i drömmarnas land!!! sov gott du med när du tumlar in.
  • HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2014-07-03 01:44:31 följande:
    Aww. Kan ge dig andra bilder om du vill. smile6.gif
    Deal va fan. För det är på dig du menar nu väl???

Eller drömde jag igen kanske..... :-P
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-03 01:45:10 följande:
    Men precis. Det är det folk hört talas om. Det är inte allt. Menar....

Ser väl jätteskyldigt ut? (Bild från Junjou Romantica)

På tal om tentakel-hentai.....

Kunde inte låta bli.....
    Älskar första bilden. <3

Den andra var grym hahahaha. Go pirates go!!!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-03 01:46:14 följande:
    =P

Säg till om jag ska dela något.....
    Absolut. Hojtat och tjoar som en tok då
  • HäckHäxan

Nä god natt. Tiden bara smaskade iväg sig

Det är sååå kul att försöka sova när man inte är trött. Jag borde absolut ha en man regelbundet i mitt liv så jag fick sova lite mer!!

• HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-03 01:58:24 följande:
    Do so. Jag ska gå och lägga mig i sängen och... eh... skriva yaoi.....

Oyasumi, min'na-san!
    Enjoy!!!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!