Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

God morgon Rise and shine

Solen skiner hör är stum av häpnad. SMHI lovar dock regn men jag njuter ändå av stunden här med sol och fågelkvitter!!

• HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2014-06-30 23:49:46 följande:

En kille sa en gång, säger du att du vill ha den i fiffin när du menar fittan får du den i röven. Kluvet.

Låter som en vettig man!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-07-01 09:24:36 följande:

God mooooorning!

Sitter på pendeln in till storstan och ska träffa en vän.

På väg ner till stationen så märkte jag att cykeln pajat på 2:ans växel och det hoppade samt skumpade rätt rejält...

Mitt årskort har gått ut så fick köpa ett 10-dygnskort (990 spänn åt helvete!)

Hann inte äta frukost och har begynnande skavsår...

Nu kan det ju bara bli bättre.. right? smile9.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Jisses bra start på dagen det där!!! Fi faen!!!

Jadu blir det sämre så är det kanske dags för giljotinen eller nått.

Hoppas resten av din dag flyter sjukt mycket smidigare!!! Jag skall hals fram kläder till mini här och cykla till fritids med henne.
  • HäckHäxan
    Karlfn skrev 2014-07-03 01:03:05 följande:
    ;)

Har aldrig försökt mig på att skriva sexscener, men tycker annars om att skriva, så kanske man skulle ge det ett försök också nån gång
    Sa någon sex
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-03 01:08:40 följande:
    Uh-huh..... Försök du. Det kanske går bra. 

Fan att man inte ska kunna hålla masken efter att ha skrivit yaoi i 16 år..... Nåt fel på mig, tror jag....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Så du skriver yaoi nu och skall göra en sexscen eller du skriver annat nu och skall göra en sexscen?
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-03 01:17:35 följande:
    Guilty as charged Solig
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Det är ett av mina intresseområden *harkel*
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-03 01:25:15 följande:
    Just nu skriver jag yaoi....
    Spännande. Har aldrig läst det. Vilket är märkligt. För män som har sex är ju hett.

Jag hoppade av hela Japan/ manga delen redan som barn. Efter candy candy och sandybell ( tror de hette så haha ) Köpte en av dem på eBay i höstas men har inte fått satt mig och sett på något avsnitt ännu.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!