Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

lille Birger skrev 2014-07-16 20:37:20 följande:
    Min nalle fastnade med tassen i en sån där en gång när han skulle ta blåbärssylt.
    Han får lära sig att inte doppa labbarna i sylten.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-16 20:37:53 följande:

Äh, nu har jag tråkigt....

Spammar tråden lite....

All credit to the artists, yada, yada.....

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Du mannen på bild nr 2 går det att beställa honom som riktig människa för livstid ?

*hoppas*

I would so do him every day until I die!!
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-07-16 22:13:12 följande:
    Och lära dem hur man handskas med vapen och sprängmedel? Lysande idé, Sickan!
    hahahhahahhaha
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan

Alla barnen lekte med C4 utan Per för han ligger både här och där....

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-07-16 21:35:06 följande:
    *irriterad* Får man skicka ungar på miltitärskola? ??
    Fjäril Vingad skrev 2014-07-16 21:41:23 följande:
    Säg till i så fall så skickar jag mina på samma! *trött mamma*

Hear ya sisters!!! Fantastisk dag för alla förstår jag, jippie jay!

Hade också velat ha något sånt eller adoptera in en man/ kvinna i  mitt hem som kan ta över rodret när jag vill gå ut i skogen och skrika, slita mitt hår, nita granar och grina. För att sedan återkomma som en lugnare människa

Jag överväger att gå ner på grottmans nivå här hemma. Har aldrig gillat det där med in på rummet med dig. Men nu överväger jag att börja hiva in henne där vid minsta lilla och bara PUNKT direkt. Det går inte att diskutera så någon jäkla väg som hon förstår måste jag ju hitta. Gärna innan lusten att slå ihjäl oss bägge övermannar mig, nä men iaf låsa in henne någonstans, sälja på svartamarknaden.nu och sen lämna in mig själv på psyket for life typ!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-16 21:27:46 följande:
    Haha, nej, sorry. Men önska kan man ju.

Vad tusan hände med resten av bilderna?!?

Hmmm, får posta de sen.....
    Bra fråga, me know nothing....

Synd. Var lite dröm mans varning på den ju. Tungan ute
    Aniiee skrev 2014-07-16 22:19:49 följande:
    Fast det får man inte göra på militärskola.... men tänk om *drömmer*

Nej, vad sägs om lite fler bilder på halvnakna män?

*går och letar.*
    Nakna, halvnakna i dont care. JAG ÄLSKAR MÄN!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-07-16 22:26:41 följande:
    Måste kräkas lite. Hur i hela helvete tänker man om man sätter ut kaninen utan mat och friskt vatten på balkongen och sedan åker iväg i fyra dagar utan kaninvakt?!? Kräks Jäkla idiot! Djuret är nu säkert, men människan måste ha jävla otur när den tänker!
    ahh tråden djurskyddet snodde vår kanin???? eller en annan tråd?

INgen aning hur man tänker, men smisk så in i helvete skall de ha!!! 
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-07-16 22:36:53 följande:
    Nej Aniiee, irl tyvärr.
    Men lappa till människan, säg att det var från mig och uppge mitt namn och personnummer och en personlig hälsning!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-07-16 22:56:57 följande:
    Just nu är det helt åt skogen.. Inte hela tiden, nej.. men nu har det varit lite för mycket tjafs och olydig. . Grabben ligger i onåd hos både föräldrar och mig...
    Svårt när det blir sådär, blir lite ont cirkel också då och då. Nä svårt. Jag har ju velat skjuta mig själv hela dagen, köpa ett par vandrande pinnar packa en rygga och bara gå. Det går ju nu inte. Äntligen sover hon ju, men jag vet att hon kommer vakna arg och gapig inatt av växtvärken Tycker så synd om henne. Min lillebror var precis likadan i samma ålder vaknade och sparkade med benen och kunde inte riktigt förklara hur det kändes bara att benen ville sparka typ.
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-07-16 23:33:12 följande:
    Är det någon som är bra på integraler?
    Not me, matte är inte min grej. Hade du velat få ett cv, personligt brev, kärleksbrev what ever skrivet så hade jag kunnat hjälpa dig. Men matematik behärskar jag inte alls.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!