Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Tittar skrev 2014-08-01 16:20:36 följande:

Håller med om plastisen, den e riktigt smidig och bra. Frugan gillar dock inte den men vad gör man om ungarna är allergiska... btw, ska jag dra på en skräckis ikväll med frugan eller en komedi?

Thriller eller nån tecknad Disney / animerad barnfilm!!!

Jag vill också ha någon att se på film med *snyft*
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-01 00:39:23 följande:
    Äh, jag har 3 hundar.....
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-01 00:31:09 följande:Nej det är det inte...perfekt för den late, man behöver ju inte ens klä av den, bara att stuva in någonstans och sen när det bär av igen så har man en gran med krafs på ett par minuter!
    Det är ju att klä granen som är roligt. Om man är under 15, i alla fall, verkar det som....
    Key change, MOFO!
    På tal om hundar så kommer det en hund hit imorgon. En rottis/ schäfer mix på sju år som skall omplacerad. Skall bli intressant då han aldrig träffat katter innan och här bor två. Nåja de löser saj. Får väl se hur länge han blir här. Han heter samma som min gamla hund. Hoppas innerligt att jag inte blir förälskad i honom. Inga mer djur!!!

Ibland önskar jag att jag hade hjärta att omplacera de jag har. Men de går emot mina egna principer om att man fan tar ansvaret hela vägen om man valt att skaffa djur. Men jag längtar efter att bli hundfri. Att kunna åka iväg. Lättare att fixa kattvakt än hundvakt.
  • HäckHäxan
    Monte skrev 2014-08-01 20:27:12 följande:

Gillar du inte rosa, häxan?

Nej jag älskar färg med rosa är direkt fult tycker jag. Allra helst ljusrosa. Mörkare nyanser typ cerise kan funka eller skrikig neon. Men då talar vi typ små detaljer som nagellack eller annat. Äger visserligen lite rosa kläder får jag erkänna. Mest för att jag tycker just de plagget var bekvämt men inte fanns i en annan färg.
  • HäckHäxan

Kan tillägga att mina syskon bror som systrar älskar rosa och dottern också. Så jag är en avart i min familj.

Mamma tvingade mig dock ha en jävla massa rosa som barn fast jag helst haft vilken annan jävla färg som helst bara jag slapp rosa. vilket barndoms trauma hey!!!

• HäckHäxan

Nu har iaf jag förbrukat ca 2,5 kg köttfärs till civappcicci, köttbullar och chili concarne.

Är det nu man borde lägga sig tro?

• HäckHäxan
    Så svårt är det inte skrev 2014-08-02 01:43:05 följande:
    Inte om du har ätit allt det där också, då får du minsann rulla till gymmet eller något ^^
    Nej fan jag har inte ätit alls idag. Lagar och fryser in så blir det lättare att få ihop middag när skolan börjar den 19:e. Så slipper jag tänka på det då.

Kom på att jag ljög, åt pasta carbonara vid 12 idag, fanns lite kvar i kylen som jag värmde.
  • HäckHäxan
    Tittar skrev 2014-08-02 01:09:01 följande:

Har min fru över hela ansiktet, hon bara garvar och vägrar att kyssa mig!? WTH!?

Bilden jag fick i min skalle fick mig att gräva högt här

Var filmen bra?
  • HäckHäxan
    hedersknyffel skrev 2014-08-02 02:02:34 följande:
    Ät flicka ät, Annars blire bubbelfrulle lite söder om söder om 2 v...
    Hade gärna ätit om jag bara kände hunger istället för illamående när jag tänker på mat eller lagar mat.

Som idag, jag borde ätit mig mätt medan jag stekte, men jag åt två civapccici sen var det stopp

Nu är jag dock hungrig, men hur bra är det att äta mitt i natten liksom :-/
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Så svårt är det inte skrev 2014-08-02 02:02:55 följande:
    Aha då är jag med på noterna, ute i god tid ser jag :P

Ja själv var jag för lat för styra upp "riktigt" käk, blev en burk tonfisk och en rostemacka... inte vidare lyxigt
    Försöker iaf. Är skit nervös inför skolstarten för min dotter, inte för hennes skull, hon är grym och smart. Utan för min skull och min oförmåga med rutiner och sån skit. Så jag tänkte att om jag lagar en del mat innan, så behöver jag iaf inte oroa mig för middag. Har svårt att få ihop det där med matlagning varje dag eftersom jag glömmer ta fram köttet ur frysen då. Men färdig mat kan man ju micra

Åh tonfisk lät gott, nu blev jag jättesugen på min tonfiskröra Tungan ute Men det orkar jag inte snickra ihop nu.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!