Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-07-17 07:32:40 följande:
    Stackarn... smile4.gif Värme och massage ska funka. Typ varma vet kunde runt benen..

Just nu vet han om att han bör ligga lågt och inte tjafsa.. Han och en kompis blev påkomna med att snatta igår morse.. smile4.gif

Han har skämts som en hund sedan dess. Kompisens föräldrar hade suttit hela dagen och påtalat hur fel det var, hur de förstör för sig själva och andra osv.

När mannen hämtade honom så var det inte så mycket mer att säga utom att vi var besvikna, inga fler kompisar denna vecka och nästa samt inget lördagsgodis.

Var antagligen något jäkla infall av dem.. spännande osv samtidigt som de "hetsade" varandra.

Var varsin chokladkaka och smågodis som de tagit, de blev inte påkomna av de butiksanställda utan det var kompisens föräldrar som anade ugglor i mossen...

Han var väldigt lugn igårkväll och man såg att han fortfarande skämdes.. Ungar!

Dottern är en magnet för andra barn.. helt plötsligt hade vi 15-talet ungar i olika åldrar i trädgården som tjoade och tjimmade... Mer än hälften av dem har vi inte sett innan.. ett sådant liv! Kul hade de i alla fall.. smile2.gif

Bara vi vuxna som blev trötta i öronen efter ett tag.. smile2.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Skall se om jag kan hitta vetekuddar. Annars får jag väl köpa vete och sy som passar just hennes ben. Tycker så synd om henne. Samtidigt är jag så sanslöst sliten just nu, som i trasig. Då slutar jag fungera, minnet blir het fucked up och jag får inte ihop något alls direkt. Noll energi finns liksom inget extra mer än att försöka hålla oss levande för dagen typ. Riktigt tråkigt. Hade så gärna haft mer energi nu och cyklat och badat, traskat i skogen. Men när dessa saker vips känns som STORA och besvärliga så är det ingen ide.

Oj vad jobbigt med grabben. Hoppas verkligen de lärt sig en läxa och vad bra att den andra killens föräldrar kände på sig något ändå. Förstår om han håller sig lam ett tag. Åkte fast för snatteri en gång jag med fast jag var 13, stal en kaninsele på Ica fast vi inte ens hade en kanin, skulle bara kolla om de funkade. Kompisen däremot la massa godis i min gympaväska. Vi blev stoppade utanför butiken och fick gå med in igen och när jag såg allt jävla godis så flippade jag. Dessutom kom jag inte hem för min mamma var på sjukhuset med min syster och väktaren vägrade släppa mig för mormor inte kunde mina fyra sista i person nr. Till slut fick jag tag på min moster som hittade min gamla patientbricka och då blev jag släppt. Missade sista bussen hem också så jag fick släpa min tunga jävla väska 3 km. Var en väldigt bra dag eller inte. Så arg på min kompis. Mamma ringde på kvällen jag berättade och sa även att kontrollanten kommer ringa för att prata med henne. Mamma släpade dessutom dit mig för att be om ursäkt till ägaren vilket jag gjorde. Kompis blev portad ett år från butiken, inte jag eftersom ägaren tyckte jag hade stake som kom tillbaka och bad om ursäkt. Men jag höll mig säkert borta ett tag ändå. Slapp anmälan till soc också vilket kompisen fick och fick gå på mycket samtal där. Så jag är glad att mamma tvingade mig att gå dit personligen. Hejja mamma.

Haft en Röv morgon här. Som vanligt explosiv unge som dessutom sovit i min säng efter att hon vaknade inatt av växtvärken då. Sen har hon lyckats glömma stänga sopskåpet så chockerande nog har ju hunden såklart grävt i påsen där de låg ett gammalt kötten, luktar mumma not!!!

Så sanera kök från sopor innan morgon kaffet jippie NÄ. Men nu sitter jag iaf på trappan med kaffe och försöker samla hjärnan. Har möte kl 15 något jag inte känner för alls men måste gå på. Och då är det såklart perfekt väder för att klippa gräset just nu. Moln men inte regn. Jäkla öde hahaha
  • HäckHäxan
    Gotlänning skrev 2014-07-19 02:34:52 följande:

Fläskfilé...

If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
    Håller med, fläskfile!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-07-19 03:08:40 följande:
    Vi har ALLTID haft ett riktigt gökur! Som tick-tack, tick-tack dygnet runt. och en gång i halvtimmen slog det också.... Tyst

Kött! Oxfilé är väl gott. Dyrt, men gott. Du får allt boka din kryssning själv! Och betala får du också......
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Jag tycker oxfilé är så sjukt överreklamerat. Det är ätbart men det är ingen oralorgasm för min del. Äter hellre köttbullar faktiskt. Föredrar absolut fläskfilé som är något jag älskar då
  • HäckHäxan
    Så svårt är det inte skrev 2014-07-21 02:08:02 följande:

Ah en vampyrs bekännelse, good shit.

Underworld vampyrerna är väll helt okej också..

Schna, dem manliga får du själv leta upp :/

Jag älskar underworld. Var lite inne på att se dem i helgen men annat dök upp
  • HäckHäxan
    Så svårt är det inte skrev 2014-07-21 03:35:32 följande:
    Fyran var inget att hänga i granen :P
    Börjar ju bra sen blir väll kvaliten sämre för var film som kom :)
    Håller med dig. Men ettan är mums!!!
  • HäckHäxan

Tror att jag hatar fl appen helt seriöst och ganska innerligt. Så sjukt tröttsamt att svara på mail och konstant bli utkastad.

@kr%#<_$$$|+^#}]?!'@&96)kr/!(;^%#<?£~£$?*^#%%%% = svär så IN I HELVETE !!!!

• HäckHäxan

Nu måste jag dock sova ser jag på klockan måste upp 08 eller iaf senast 08:45 för miniatyren kommer hem runt 09.

Hej svejs på er och sov gött när ni tumlar in.

• HäckHäxan
    Schna skrev 2014-07-22 09:07:22 följande:

Gissa vem som ställde klockan på 7 bara för att kunna njuta av dagen lite mer? Drömmer

Mvh,
    Galen

It takes a fool to remain sane
    Låt mig gissa...... Ehhhhh en galning??

Jag ställde min på 09 för att få mer av dagen ( = mer tid att sitta på trappan i skuggan och njuta av att känns mig levande innan värmen slår ut mig senare )
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-07-22 10:22:43 följande:
    Låter härligt! Kör samma lika här.. kaffe på altantrappan, se katten inspektera ägorna, småprata med gubben och bara vara...
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Rätt likt här då. Fast jag gillar tystnaden som min "kärring" bidrar med. Katterna har spatserat området och lyser nu med sin frånvaro, Nicke är i buren och mini ser på tv. Det enda som förstör min illusion av frid är alla bilat som kör på 45:an. Men joo skugga och kaffe det är bra skit!!!
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-07-22 10:32:41 följande:
    smile9.gif

Detta gäller givetvis bara när jag frivilligt beslutar mig för att vakna tidigt nästa morgon och frivilligt ställer klockan på kvällen för att frivilligt vakna på morgonen och frivilligt gå upp. Foten i munnen
    Knall skrev 2014-07-22 10:03:20 följande:Min karl?

Mvh,

Honsomnästandogienhjärtattackochdärefternästanströpgubbfan....

Åh, det verkar som ni har likadan väckarklocka som jag.

It takes a fool to remain sane
    Åhh guuuud fatta hur styrktåliga de där klockorna är. Man kan kasta dom i väggen och de ringer ändå och fungerar oavsett.

Min mamma köpte x antal såna åt mig i tonåren hahahah
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!