Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

FAN fan fan fan och fan helvete också.

Hade en vision om att göra vardagsrummet till sovrum och tvärtom. Men det kan jag glömma. Det går inte att få upp min säng. Surt!!!!!

Skit också helt enkelt!!!!!

Regnar hör det också då gräsmattan förblir oklippt den med eller vette fan om jag kan med att kalla den för gräsmatta längre hahahaha.

• HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-09 15:14:32 följande:
    Han är snygg också. Och sjunger bra. Fast i dansband. smile2.gif
    OMG *gör korstecknet*

Tror jag kan överleva allt förutom dansband.

Varför var han nu tvungen att syssla med såna dumheter *arg gubbe*
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-09 17:59:57 följande:
    Synd. 

Sommaräng? När jag var liten hade vi en väldigt lustig trädgård, ena halvan (ena sidan trädgårdsgången) var snyggt och prydligt, gräset klippt, vackra rosenbuskar, fem fruktträd, vinbärsbuskar.... på andra sidan var det vildvuxen äng och ett par krusbärsbuskar i ena hörnet. Solig
    Key change, MOFO!
    Fick det som tips på fb i sommar att ge fan i att klippa en del och kalla allt för natur trädgård
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-08-11 00:18:48 följande:

Hm, nu har jag sett en del bla i hkt. Så här såg jag ut ett år efter skilsmässan. Det är jag som har copyright på bilden och jag kan namnge fotografen. Den ligger på en del sidor som jag i min enfald trodde var slutna. Det hindrar ju ingen att spara ner den och publicera den på andra sidor jag inte är medveten om. Jag kan iaf berätta att den är tagen i mitt vardagsrum. När jag var extremt olycklig:

Har sagt det förr och säger det igen. Du är vacker <3

Läste längre fram att du ville ta bort den. Bara radera i mappen forumbilder i ditt galleri så skall den försvinna.

Funkar inte alltid vilket jag lärde mig när jag i ett ögonblick av bristande impulskontroll postade en bild i hkt för ett bra tag sen. Halv panik och det slutade med att jag anmälde mitt eget inlägg.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-11 20:04:47 följande:
    Känner igen det där, och jag tror du har rätt. 10 veckors sommarlov ÄR för mycket, bara att inse....
    Key change, MOFO!
    Jag har många gånger tänkt att det borde vara tre terminer alltså sommarskola också och dela de där 10 veckorna på två 5 v lov på något sätt typ.

Jag var rastlös som fan på mina lov nu hade jag en jäkla massa kompisar på vår gård till skillnad från min dotter och ett gäng år lyxen med en pappa som var hemma nästan hela sommarlovet och annars jobbade 2 v och sen var hemma två ( sjöman )

Men jag tror ändå Max 6 veckors sommarlov är bra och hellre trycka in den andra ledigheten vid tex sportlovet, höstlovet och portionera testen vid påsk och jul i så fall eller något sånt.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-08-11 22:36:39 följande:
    De har sex terminer i Japan. Två höst, två vår, två sommar. Ledigt 1-4 veckor emellan. I år (på min gamla skola) är det:

T1: slutet av april - slutet av maj
    tio dagars lov
    T2: början av juni - slutet av juli
    Augustilov
    T3: September - slutet av oktober
    Tio dagars lov
    T4: Början av november - mitten av december 
    2 veckors lov
    T5: Början av januari - mitten av februari
    Tio dagars lov
    T6: Slutet av februari - slutet av mars
    Lov tills T1 2015

I sverige skulle vi kanske lägga loven lite annorlunda, Augustilovet kanske skulle bli Julilov eller nåt......
    Key change, MOFO!
    Känns vettigt för mig. Någonstans tänket jag att de där pauserna skapar bättre studenter på något vis och möjligen lärare också. Som ett gäng powernaps liksom.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-12 18:00:48 följande:
    Haha...min favorit är Invandrarkiss, så talade hur det kan vara inskränkt ibland! smile2.gif Man får ta det p rätt sätt....

open.spotify.com/track/6E0xeMzKf3mOnJwNGwWs9F
    Hahhaha ja inte ens från eu grymt. Älskar texterna verkligen. Skrattade som en idiot medan jag lagade mat och diskade förut. Mini frågade flera gånget vad som var så kul ehhhh rolig musik bara baby.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!