• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Ronga
    Nitor skrev 2014-03-09 23:16:10 följande:
    Men tänk om det blev helt galet. Trådarna i relationsproblem, könssjukdomar och gravid skulle svämmas över. 
    Bara för att en massa singlar, eller folk öht skulle träffas så betyder det inte att en orgie hade ägt rum och att alla hade knullat runt utan kondomer osv. ;D;;DD;
    Only fear of death is coming back reincarnated
  • HäckHäxan
    Ronga skrev 2014-03-09 23:13:38 följande:
    Man vet ju inte hur lyckat det hade blivit, om det hade blivit av. Tänk om det vore toppen? ;)

Ja alla är välkomna ;) 
    Vart är du bosatt?
    Har faktiskt varit lite tråd träffar på FL under åren och de har haft askul, många är ju vänner i verkligheten. Även jag har hittat några av mina skönaste vänner här inne och är så tacksam för att just vi ramlat in i varandras liv. Hjärta

Vet att singel tråden haft träffar som jag tyvärr inte kunde gå på, för tja det gick inte helt enkelt.

Jag finns på the westcoast och du?
    Canis meus id comedit
  • Anonym (kille(hetrokåt))
    Elin242 skrev 2014-03-09 23:13:28 följande:
    Mr Mom, du hemliga älskare.... Jag skulle vilja be dig om en tjänst å alla vi tjejers vägnar.... Skulle inte du vilja förgylla vår vardag med dagligen vackra bilder på din förträffligt underbara rumpa? Det skulle vara så vänligt och önskvärt om du spred glädje och skönhet i våra liv.... Alla andra män i tråden är också varmt välkomna att följa denna lilla modesta önskan... Våra varmaste tack...

Jasså är det rumpa lilla stumpan vill se? Är nog för blyg för att lägga upp min bakdel på fl. Kan du???? :)
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 23:16:10 följande:
    Men tänk om det blev helt galet. Trådarna i relationsproblem, könssjukdomar och gravid skulle svämmas över. 
    hahahaha eller så hade trådarna i sandlådan ökat markant! Pajkastning av rang!
    Canis meus id comedit
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 23:18:17 följande:
    Jag finns på the westcoast och du?
    Västkusten is da shit man  Cool
  • HäckHäxan
    Ronga skrev 2014-03-09 23:17:11 följande:
    Bara för att en massa singlar, eller folk öht skulle träffas så betyder det inte att en orgie hade ägt rum och att alla hade knullat runt utan kondomer osv. ;D;;DD;
    Alla vettiga swingersfester har kondomer lite här och var
    Canis meus id comedit
  • Nitor

Fan, jag har bara hunnit äta frukost och klockan är halv tolv   Äpple

• HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 23:20:28 följande:
    Västkusten is da shit man  Cool
    Ohh yeah  Cool Lite bärs, brudar och rock n roll på det!

Värsta vårtecknet igår, solen sken och fan vad jag njöt av att höra ett gäng motorcyklar accelerera på håll, såg dom inte, men ljudet OMG. VÅR fan!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 23:21:28 följande:
    Fan, jag har bara hunnit äta frukost och klockan är halv tolv   Äpple
    Då är vi två, åt den dessutom vid 19 snåret, men är sjukt hungrig nu. Får jag ditt äpple eller, kan bjuda på en bit melon eller nått som kompensation? Deal Drömmer
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!