Inlägg från: Anonym (kille(hetrokåt)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kille(hetrokåt))

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-03-09 22:47:24 följande:
    Ställer mig till åhörarnas skara, vill också få fantasin berättad..... kvinnor, män what ever!
    Canis meus id comedit

Fantasin har inga gränser, men en hel byrå haha. Eller va det något i den som skulle fram till onanistunden HH :)
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 22:59:48 följande:
    hehe jag vet. Min fantasiförmåga är min bästa vän! Nåja och en dildo och min ena hand då såklart. Trekant med sig själv kan man kalla det eller  Så ja den skulle fram ur byrån, vilket osökt får mig att tänka på att jag måste hitta ett annat ställe för den, där jag slipper fundera på om min dotter någon dag kommer rusa runt med den här hemma och leka enhörning eller nått! 
    Canis meus id comedit

Låter härligt med en onanitrekant... fantiserar redan om hur du ligger där och blir våt och upphetsad:) .... ja hitta ett bättre ställe för staven.
    Elin242 skrev 2014-03-09 23:13:28 följande:
    Mr Mom, du hemliga älskare.... Jag skulle vilja be dig om en tjänst å alla vi tjejers vägnar.... Skulle inte du vilja förgylla vår vardag med dagligen vackra bilder på din förträffligt underbara rumpa? Det skulle vara så vänligt och önskvärt om du spred glädje och skönhet i våra liv.... Alla andra män i tråden är också varmt välkomna att följa denna lilla modesta önskan... Våra varmaste tack...

Jasså är det rumpa lilla stumpan vill se? Är nog för blyg för att lägga upp min bakdel på fl. Kan du???? :)
    Imp89 skrev 2014-03-14 09:29:26 följande:
    Godmorgon alla glada! Idag (enligt norge) är det biff og blowjob dagen ;) någon som är sugen?

Ååh jaa det låter gott gillar biff och älskar att bli avsugen :)
    lille Birger skrev 2014-03-14 12:27:43 följande:

Ja men joooooo absolut mindre sugen nu!!!!! Känner hur jag liksom drömmer mig bort och att någon tar ett redigt tag i mitt hår trycker ner mitt huvud på närmsta bord/säng/bänk. Sliter ner min byxor och sätter på min bakifrån. Men joooo mindre kåt, jajjemen!
    Nånting åt det här hållet alltså. Fast han kan inte dra i hår eftersom han måste hålla i kameran. [/quote] Shit va det såg härligt ut:)

Har precis klippt naglarna haha och är en djävel på att massera:)

J a d e d skrev 2014-04-23 23:13:46 följande:
    Ingen som har något roligt att berätta?

Vet inte,kan man battla i massage??? haha

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-23 23:49:29 följande:
    Bättre än denna jäveln?

Vadå jobbigt är du inte en girl??? Som trånar efter massage:) mina händer är vårtfria och starka :)

J a d e d skrev 2014-04-23 23:56:56 följande:
    Jobbigt att du är HETROkåt bara. Men sure, give it to me. Nacken.
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-23 23:49:29 följande:
    Bättre än denna jäveln?

Knall skrev 2014-04-24 00:04:16 följande:
    Åh!! DET hade varit gott! Jag fick äntligen duscha..! När vattnet nådde skavsåret på vänster häl så höll jag på att vråla rakt ut.. Det flimmrade verkligen framför ögonen där ett par sekunder.. Någon som har en bra huskur?
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.

Ett skavsårsplåster gör sussen,har du inte det hemma sätt en fryspåse på foten och tejpa djävligt hårt ........:)
    J a d e d skrev 2014-04-24 00:14:26 följande:
    Jag har kuk, ja.

Ok,är inte min kopp av te, sorry..
    lille Birger skrev 2014-04-24 00:31:23 följande:
    Är det här mer din stil:

?

Är inte sugen på en nalle, men på dig ,om du inte har en balle som du trycker upp mellan skinkorna :):) why not , I'am a dude..,........,.......

Why not ,come on show what you have girllll:):)

Fenina skrev 2014-04-25 16:38:54 följande:
    Ohhh. Ja tack!!
    >> det är okej att tänka fel, så länge man tänker själv <<

lille Birger skrev 2014-04-28 20:44:38 följande:
    Den här killen har fått tag på en normalstor rumpa: Det som är konstnärligt med denna bilden är att killen är naken på överkroppen, och kvinnan på underkroppen, så de kompletterar varandra.

Nice bild,man blir kåt av den:))
    lille Birger skrev 2014-04-28 20:44:38 följande:
    Den här killen har fått tag på en normalstor rumpa: Det som är konstnärligt med denna bilden är att killen är naken på överkroppen, och kvinnan på underkroppen, så de kompletterar varandra.

Sexig rumpa du har :)
    lille Birger skrev 2014-04-28 23:27:04 följande:
    Det är tyvärr inte min rumpa på bilden.

Hur ser din ut? Är du tjej eller kille ??????
    Schna skrev 2014-04-28 23:32:38 följande:
    Åh gud
    It takes a fool to remain sane

Vad är det som är åh gud?:)

Hur står det till i girlpowertråden i kväll då?? Själv så kollar jag på fotboll real madrid mot atletico madrid :)

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!