• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 23:47:49 följande:
    JAAAAAA Skål   Hittade korv, korvbröd och cola  Glad
    Perfekt kvällsmat, nästan hela kostcirkeln juh! Well done!
    Canis meus id comedit
  • Anonym (+<]:)=)

Kul tråd och för pigg för att somna [quote=72716661][quote-nick]Nitor skrev 2014-03-09 23:55:52 följande:[/quote-nick][/quote]

• HäckHäxan
    Anonym (+<]:)=) skrev 2014-03-09 23:50:27 följande:
    Jag vet inte hur man svarar snyggt åtminstone Sitter på mobil. Ska jag inte klicka på citatsymbolen och bara svara??
    Öppna google och leta upp fl där, logga in och så hamnar du på mobilsajten automatiskt, om inte så står det en roller ovanför, välj vår mobilsajt, då kan du citera, Brukar göra så när jag sitter med mobilen, appen suger getpung!
    Canis meus id comedit
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 23:58:56 följande:
     Jag ser inte på tv kan jag tillägga 
    Åh är du som jag, nästan. Har inte haft någon teve på sju åtta år nu.
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-09 23:53:15 följande:

Tog faktiskt just en bild men kändes plötsligt lite sådär att lägga upp på ett öppet forum...

Men va tusan.. jag kan kasta in en bild först då.... lite I dare you! Ingen som vet vem du är irl här ändå. Bara ett pucko som jag som är öppen vart jag än är och har nyllet på bild och allt. Är ett under egentligen att ingen testat att mordhota mig på riktigt ännu.

Nå bild! Ingen rumpa men ändå!

Canis meus id comedit
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:00:40 följande:
    Perfekt kvällsmat, nästan hela kostcirkeln juh! Well done!
    Jag åt korv till frukost och så blir det korv nu som avslutning. Cirkeln är sluten eller vad säger man? Kostcirkeln är liten?
  • Anonym (+<]:)=)

Vet inte varför det blir fel hela tiden men jag har nog lärt mig till i morgon. Kanske min nick som ställer till det Det var en kul berättelse "Häckhäxan"!

• HäckHäxan
    Anonym (undrar) skrev 2014-03-09 23:51:29 följande:
    Apropå rumpor. Är det någon som vet om det finns något forum där man får posta
    könsorgan utan att de blir bortplockade?
    Alltså inte BC där folk har bilder i sina profiler, utan precis som här - trådar - där folk kan
    posta vad de vill utan censur ?
    Vet inget forum, klubb6 finns ju, där kan man ju välja om man vill ha hemliga mappar som man bara visar vissa utvalda, till skillnad från BC där allt är öppet, därför föredrar jag k6.

Men det finns nån sida vars namn jag inte minns, men iaf en genväg vi i en grupp på Fejjan använder oss av för att slippa anmälningar på hmm lite mer nakna bilder, länkar får man posta men inte rena bilder. Minns fan inte namnet men kan kolla upp det imorgon.

Joo klubb6 har ett forum som detta, fast då enbart sex forum, men jag vet inte om man kan posta bilder i det, har aldrig testat.
    Canis meus id comedit
  • Mnisa

HäckHäxan skrev 2014-03-09 23:38:54 följande:

Eller så kan du bara glida in där du är och vara ditt härliga underbara jag ( psst och sen öppna nytt fönster och smygläsa bredvid av ren jävla nyfikenhet )

Tack förresten 

Åh! SkämsKyss Du är så himla bright, men nu är det förseeeeent! Jag gick igenom rubbet lite sådär kisandes. Är helt rastlös här dock, borde dock kanske sova? Nej? Någon alkohol har dock inte förekommit i mitt liv på oerhört länge (med tanke på TS) men jag har verkligen unnat mig att pärla pärlplattor ifred nu under min barnlösa helg. Och virka.

/Intressant människa
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!